arma.lv serveris
#1
Latvija ir maziņa, un šeit katrs Arma3 spēlētājs ir "zelta vērtē".  Un uz šo brīdi katrs Arma3 serveris ir vērtīgs, vienu tādu piedāvā arma.lv

Ar sekojošiem modiem:

  
.html   Arma_3_Preset_20230120_busins_bez_ace.html (Size: 10,62 KB / Downloads: 144)

serveris ir: alus.arma.lv paroli prasiet telefonā. Nu vienīgais vajag vismaz 4 cilvēkus Smile , kas nozīmē sestdienas vakara maču Smile
"Kā cilvēks, kam trūkst pašcieņas, nav dīdzējs, bet nīcējs, tā arī tauta, kurai nav pašapziņas." K.Mīlenbahs
Atbilde
#2
Thumbs Up 
Nu tātad, pāris pārdomas par pagājušo pasākumu Smile

Pirmkārt, liels paldies arma.lv un personīgi Ilgmāram par viesmīlību par uzaicinājumu (vai, ja pareizi saprotu, neatteikšanu tam, ka mēs uzprasījāmies), misiju un visu pārējo. Kopumā - domāju, ka var teikt, ka nebija slikti un ja vien neesam pilnīgi izblamējušies, tad pilnīgi noteikti varam vēl kādreiz šo pasākumu tādā vai savādākā formātā atkārtot.

Bet iztirzājot lietas atsevišķi, ne viss ir tik forši un pirmais lielais akmens ir mūsu pašu dārziņā, un tā ir gatavošanās spēlei disciplīna kuras mums, ē, nav. Ok, pirms speciāli saorganizējām savu piektdienas sesiju, lai savestu kārtībā TFAR modu, un lai būtu, cik iespējams, droši par to, ka tam nebūs jātērē laiks sestdien, ka viss strādā un ka mēs, vismaz pamata līmenī, mākam ar to apieties. Bet pienāk sestdiena, sesijas sākums un izrādās, ka cilvēkiem nav modliste nokačāta, kā rezultātā sesija, kam bija jāsākās 20:00, reāli sākas tā tuvāk plkst. 21:00, un kopumā gandrīz stunda ir padirsta lietām, kuras varēja izdarīt laicīgi - modliste ta bija zināma vismaz pāris dienas iepriekš, un cilvēka darbības, lai šos modus nokačātu, ir bezmaz vai pāris klikšķi, un pēc tam jau dators atlikušo var izdarīt fonā pats, kamēr potenciālais spēlētājs gatavo vai ēd vakariņas, skatās jūtūbi vai raksta forumā Big Grin  Īsāk sakot, ja savā serverī, kur mēs spēlējam pamatā persistentās misijas, kurām katrs joinojas kad nu sanāk (ar mani priekšgalā), uz to var skatīties caur pirkstiem, tad tomēr ejot uz organizētu pasākumu sižetiskas misijas atspēlei tā notikt nevajadzētu.

Otra neforši organizacionālā lieta laikam tomēr bija TFAR mods vai pareizāk sakot, tā neesamība. Tomēr pie lielāka skaita cilvēku princips "visi runā vienā kanālā" strādā ļoti slikti, ideja par dalīšanos organizētās grupās izgāžas dabiski un pati par sevi, plus tas, ka ja izrādās, ka mani dzird un saprot slikti, tad runāt man nav nekādas jēgas un es automātiski pašizslēdzos no jelkādas plānošanas un organizēšanās, kur citos apstākļos būtu gribējis un mēģinājis piedalīties vairāk. Rezumējot - ja mēs varbūt arī nevaram izdalīt precīzu skaitu cilvēku, pie kura TFAR iespēju izmantošana ir "must have", tad ideja dalīties grupās pie šī "must have" noved tik un tā.

Ja par pašu misiju, tad tīri manas domas (kā, pats par sevi saprotams, viss šeit uzrakstītais Big Grin) ir sekojošas. Sāksim ar pozitīvo:
  1. Ir acīmredzams, ka ieguldīts liels darbs un tas izdarīts pietiekoši kvalitatīvs. Teiksim tā, varbūt vēl drusku piefrizē, pieliec angļu subtitrus, lai auditorija nebūtu tikai ļoti skaitliski ierobežotā LV (ok, pārtaisi lori varbūt ne tik fantasmagorisku) - un var publicēt Steamā kā gatavu MP COOP produktu.
  2. Misijas uzdevumi bija pietiekoši vienkārši un labi saprotami, epizodes ar klopēm un pretinieku skaitu (un viņu rīcībā esošo bruņojumu - nebija situācijas, kad atbrauc kaut kāds QRF ar tankiem, ar kuriem tikt galā praktiski nav iespējams) bija labi sabalansētas, manuprāt šaušanas bija tieši tik, cik vajag, ne par daudz un ne par maz.
  3. Es ļoti atzinīgi novērtēju misijas, kur spēlētājiem dod limitētu ekvipu, nevis pieeju bezgalīgam arsenālam, kur ņem cik un ko gribi, bez jelkādas piesaistes tam, cik ļoti tas ierakstās konkrētās misijas lorē. Par šo punktu trekns pluss.
  4. Tumsas misija (bez nakts redzamības) bija riskants eksperiments, tomēr sevi attaisnoja labi un, ja reiz spēlētāji visai veiksmīgi tika ar to galā, tad jau viss bija labi Smile
  5. Un ja procesā radās kaut kādas lažas, tas vairāk bija spēlētāju neorganizētības, juceklīguma un aplamu lēmumu rezultāts, nevis tas, ka misija būtu kaut kā šķībi sadizainēta.
  6. Ierunātie audiofaili izpildījuma ziņā bija pilnīgi ok, nekādu negatīvu alkohola ietekmi tur nejuta. Gluži otrādi, čaļiem ir reāls "voice acting" potenciāls

Tagad par negatīvo, mēģināšu sākt ar lietām, kuras varētu būt vairāk vai mazāk objektīvas, un jo saraksts tuvāks beigām, jo vairāk tur būs subjektīvisma Big Grin
  1. Manā skatījumā misijas vājākais punkts ir respawns (kas ir lielā mērā objektīvs punkts tāpēc, ka mēģinot sačīņīt SAVU misiju uz MCC4 bāzes, mēs saskārāmies ar līdzīgu problēmu - kā atdzimušu spēlētāju iespējami loģiskāk un reālistiskāk nogādāt atpakaļ spēlē, ņemot vērā to, ka ArmA nav CS, kur viss notiek "turpat blakus", bet no "loģiskās atdzimšanas" vietai līdz vietai, kur notiek klope, var būt ne viens vien kilometrs). Nu respektīvi, lai atdzimušo spēlētāju atgrieztu spēlē, te bija vajadzīgs Zeuss? Kas rada jautājumu, kā būtu, ja pasākumā būtu bijuši vien mēs no Torņa bez tēta Ilgmāra, kas mūs pieskata, vai mēs līdz tam dadomātos? Plus vēl ņemot vērā to, ka mums nav gandrīz nekādas Zeusošanas pieredzes (labākajā gadījumā ir aptuvens priekšstats, ka tas konceptuāli tā darbojas).
  2. Otra lieta, kas saistīta ar respawnu... es nezinu, vai pabiju "debesīs" vai "ellē" (tā arī nesapratu līdz galam Big Grin ), bet kāpēc tur sabūvēti tie labirinti? Iespējams, ka es nesapratu to dziļo jēgu vai šīs fīčas fizikālo jēgu, bet nu tīri praktiski, jo vairāk objektu uz kartes, jo sūdīgāka servera performance. Jeb arī nē? Nu, īsāk sakot, es tā nedarītu.
  3. Tā varbūt arī ir pašu spēlētāju vaina (disciplinētības un koncentrācijas trūkums?), bet man radās iespaids (jo īpaši atskatoties uz spēli jau no šī rīta pozīcijas), ka pēc busa atgūšanas spēlētāji acīmredzami atslāba, sāka izrādīt noguruma pazīmes un iegrima zināmā pofigismā, kā rezultātā mēs 2x pēc kārtas iebraucām pretinieka KPP un abas reizes tas beidzās diezgan slikti. Varbūt man nav taisnība, bet es tomēr izvirzītu teoriju, ka fakts, ka buss bija tikai "diskotēka", veicināja šo atslābumu un pofigismu - ja misija no uzdevumu viedokļa būtu noformēta identiski, bet būtu bijis jāatgūst kaut kāds megasvarīgs pretiniekam nozagts (vai pašu pazaudēts) stratēģiski svarīgs haiteks, iespējams, ka spēlētāji tomēr būtu labāk saglabājuši koncentrētību un piesardzību.
  4. Lore un pasaules loģika. Šķiet, ka Glokiem viesnīcā mums pateica Ilgmārs, un par to, ka "kaimiņrajona bandai" uz jumta stāv kastes ar Gehām, munīciju un LV bruņuvestēm, arī. Nē nu teorētiski varbūt to pateica arī tas čuvaks, kam mēs nočiepām Golfu - es pieļauju, ka varēju to nepiefiksēt (vai arī uzmanīgi neizlasīt uzdevuma aprakstā), tomēr man ir sajūta, ka es to uzzināju no Ilgmāra teiktā. Kas atkal rada jautājumu, kas būtu, ja mēs būtu vieni paši tornisti? Iespējams, ka jumtus mēs nenočekotu, bet konstatētu, ka no nošautajiem neko lāga paņemt nevar, un apstātos pie reakcijas WTF.
  5. Paturpinot iepriekšējo - principā, es pieļauju, ka palaidu garām info, ka "kaimiņrajona banda" ir piekabatojusi MŪSU ekvipu. Pretējā gadījumā nav īsti saprotams, kāpēc "kaimiņrajona bandai" uz jumta stāv kastes ar G36, to munīciju un LV bruņuvestēm. Jo normāli viņam Ziemeļtakistānā nepieskatītām nevajadzētu mētāties...
  6. Paturpinot iepriekšējo, var jautāt, kāpēc vienā otrā sižeta punktā (kur bija lokācijas ar teksta ieskaņojumu) arī stāvēja kastes ar G36 munīciju. No spēles viedokļa skaidrs - lai spēlētāji var papildināt munīcijas krājumus, jo īpaši ņemot vērā to, ka no līķiem kaut ko paņemt varēja tikai caur dirsu Big Grin Bet no loģikas viedokļa - kā viņas tur gadījās? Vai pretinieki arī lietoja G36? Hvz, kad es sapratu, ka līķiem neko pacelt nevar, es pārstāju tam pievērst uzmanību...

Lai arī man pašam spēle beidzās ar krešu un pat nokārtu diskordu, kopumā misija man patika un, kā jau rakstīju iepriekš, es labprāt vēl kādreiz uzspēlētu kopā ar arma.lv - kā arī domāju, ka mēs tikai priecātos, ja arī kāds no arma.lv sabiedrības reizēm pievienotos arī mums uz "torņu spēlēm"  (un nē, es te nedomāju ornitologu pasākumus Big Grin ).
Atbilde
#3
Manas pārdomas par vakardienu, ņemot vērā iepriekš rakstīto.

Būs putra, bet here we go:
  • Par kastēm noteikti piekrītu, ja nebūtu pateikts, ka viņas tur ir es būtu spēlējis ar ieročiem no zemes tikai, kas novestu pie nakts misijas bez nekādiem lukturiem vai nakts brillēm.
  • Par modu laicīgu nesagatavošanu liels akmens mūsu lauciņā, jo cik saprotu Jūs vel dienu iepriekš itkā visu testējāt (es nemaz nebiju planojis nākt)
  • Par komunikāciju, iespejāms tiešām vajadzēja TFAR, jo "Nopietnā" spēle nesanāca. Nu vismaz pēc maniem standartiem, vairāk standarta FOR FUN GAME. Īpaši, tas bija jūtams, kad notika kāds lielāks action un vel labāk, kad kāds no malas ienāca sarunā parunāt par kko citu.
  • Par respawn punktu, ideja nav slikta, bet bez pastavīgās Galvenā iejaukšanāš nav normāla un izjauc visu noskaņu. Lidz ar to, visdrizāk būtu forši, ja tomēr kāds nomirst lidz galam, tad viņš automatiski vai nu "respawnojas" pēc veiksmīgi pabeigta uzdevuma punka, vai nu tiek aizmests uz tuvāko "slimnīcu" vai "aptieku". No kurienes viņu savāc squad biedri vai viņš pats skrien.
  • Par nobeigumu nepiekritīšu, jo uzskatu bija ok. Mums teoretiski nevajadzeja ieskriet tajos KPP, ja mēs būtu braukuši pa ceļu sākumā. Līdz ar to beigās atpūsties bija ok.

Kopumā bija jauki pavadīts Sestdienas vakars, misija bija interisanta un priekš manis daudz, kas bija Jauns.
Noteikti, kādu dienu varētu atkal saspēlēties ar viņiem.

Ps. Par to Party Busu mēs noteikti iemaksāto drošības naudu atpakaļ nedabūsim.
Atbilde
#4
Citāts:Par modu laicīgu nesagatavošanu liels akmens mūsu lauciņā, jo cik saprotu Jūs vel dienu iepriekš itkā visu testējāt (es nemaz nebiju planojis nākt)
Mēs testējām ttikai TFAR - jo tur ir drusku lielāks gemors ar uzstādīšanu + atcerēšanos kā jālieto (jo lietots nebija kādu laiku un attiecīgi piemirsis). Pārējie modi jau vairāk ir no sērijas "nokačā un gatavs ir", izņemot vienīgi Enhanced Movement", kur droši vien arī ir papildus konfigurācija (kurai es savukārt esmu par slinku un es viņu nelietošu ja vien kāds mani nepiespiedīs ar varu Big Grin).
Citāts:Par respawn punktu, ideja nav slikta, bet bez pastavīgās Galvenā iejaukšanāš nav normāla un izjauc visu noskaņu. Lidz ar to, visdrizāk būtu forši, ja tomēr kāds nomirst lidz galam, tad viņš automatiski vai nu "respawnojas" pēc veiksmīgi pabeigta uzdevuma punka, vai nu tiek aizmests uz tuvāko "slimnīcu" vai "aptieku". No kurienes viņu savāc squad biedri vai viņš pats skrien.
No savas misijas editora diletantiskās pieredzes es gan te piekomentēt, ka problēma faktiski ir nevis pašā respaunā, bet gan tajā, kā respaunējies spēlētājs nonāk atpakaļ lokācijā, kurā atradās/vai šobrīd atrodas izdzīvojušie biedri. Un te to variantu nemaz tik daudz nav:
  • Kā mēs zinām, Liberation scenārijā (un varbūt vēl kaut kur) ir HALO JUMP, kas lieliski atrisina šo problēmu. Diemžēl es personīgi nezinu, kā viņu uztaisīt Big Grin
  • Vietā, kur spēlētājs respaunojas, ir pieejams [tukšs] transports. Atkal, šis ir tā vai savādāk realizēts populārajās LIELAJĀS misijās, caur garāžu vai iespēju mašīnu nopirkt/nozagt Big Grin , bet savā kaktu editora līmenī arī es esmu pie šī iesprūdis.
  • Savu zonu un Fast Travel starp tām opcija. Tipa, no atdzimšanas respauna fast travelojies vai atdzimsti tuvākajā zonā, un tad jau no tās VARBŪT var arī ar kājām atskriet Smile
  • Pusvariants no iepriekšējā, ka uz aktīvas misijas brīdi ir pieejams "dinamiskais" pagaidu respauna/fast travela punkts.
Nu tie pa lielam ir varianti, kas ir redzēti dažādās LIELAJĀS misijās, kuras esam spēlējuši (vai redzējuši jūtūbē Big Grin ). Redz no lietotāja viedokļa viņas ir saprotamas, ir pietiekoši loģiskas un vienkāršas lietošanā, a vot no misijas taisītāja viedokļa viņas vairs nav nemaz TIK vienkāršas.

Vispār variants ar "slimnīcu" arī nav pavisam pretrunā un ar fizikas likumiem un veselo saprātu Smile
Atbilde
#5
Nu no manas puses vakars izskatījās gana okay.

Tīri par spēli, es īsti neesmu scenāriju piekritējs, pārāk daudz jābūtību un bez priekšā teikšanas, to var sarakstīt kartē (tā sakot, es determinisma piekritējs, dodot iespēju arī AI panervozēt). Pašā scenārija bija problēma, ka nav specialitātes, ko mēs zinām, ja mēs izmantojām mehāniskos transporta līdzekļus vajag inženieri, arī ieroču dalīšana bez specializācijas (Kijevas aizsardzības stratēģija) ar diez ko nenāk par labu. Un pamata caurums bija komunikācijā, bet šeit uzslava bija jāizsaka Torņa komandai, kas ir jau iemācīta uzvesties klusu, kad skaties tēmeklī, jo savādāk demoralizē cīņu biedrus un traucē lietišķai sazinai. Smile 

Un par granātu istabā, ir šis komunikācijas iznākums, kur tiek runāts par (monitora) gammas paregulēšanu, lai tumsā varētu ko redzēt, nu manas alcheimeriskās smadzenes izdeva tik vienu rīcības algoritmu - G + bultiņa uz augšu Smile , kas ir granāta istabā. Un es tā izdarīju 2x Smile

Un kontrolpostenis, ko mēs turp braucot apbraucām, bet atgriežoties ar disko autobusu uzrāvāmies ir scenāriju klasika.
"Kā cilvēks, kam trūkst pašcieņas, nav dīdzējs, bet nīcējs, tā arī tauta, kurai nav pašapziņas." K.Mīlenbahs
Atbilde
#6
(2023-01-29 15:29)Forumotajs Raksta: Un par granātu istabā, ir šis komunikācijas iznākums, kur tiek runāts par (monitora) gammas paregulēšanu, lai tumsā varētu ko redzēt, nu manas alcheimeriskās smadzenes izdeva tik vienu rīcības algoritmu - G + bultiņa uz augšu Smile , kas ir granāta istabā. Un es tā izdarīju 2x Smile

Skaidrs, beidzot, kapēc tā gadijās ka 2x granata nokrita.
Atbilde
#7
Citāts: Un par granātu istabā, ir šis komunikācijas iznākums, kur tiek runāts par (monitora) gammas paregulēšanu, lai tumsā varētu ko redzēt, nu manas alcheimeriskās smadzenes izdeva tik vienu rīcības algoritmu - G + bultiņa uz augšu [Attēls: smile.png] , kas ir granāta istabā. Un es tā izdarīju 2x [Attēls: smile.png]
Cilvēki internetos raksta, ka drošinātājs pret "nejaušu granātu" ir granātas taustiņa pārdefinēšana no "G" un "double G" - t.i. a ļa dubultklikšķis, tikai uz attiecīgā klaviatūras taustiņa. To spēlē ir grūtāk nospiest nejauši, nekā pliku G (kas, jāatzīst, VAR gadīties jebkuram, līdzīgi kā šāviens misklika rezultātā).
Citāts: Pašā scenārija bija problēma, ka nav specialitātes, ko mēs zinām, ja mēs izmantojām mehāniskos transporta līdzekļus vajag inženieri, arī ieroču dalīšana bez specializācijas (Kijevas aizsardzības stratēģija) ar diez ko nenāk par labu.
Te ir pāris nianses:
  1. Specializācija ir a) organizācijas un b) specializēta ekipējuma jautājums. Organizācija mums (visam spēlētāju kopumam) kliboja, ar speciālo ekipējumu bija tā ir interesanti - kaut arī es pie iespējas toolkitu savācu, saremontēt mašīnu tik un tā nevarēju.
  2. Specializēt ekipējumu traucēja problēmas aplasīt līķus - es gan redzēju spēlētājus, kas bija veiksmīgi pacēluši no zemes RPG, bet cik pats izmēģināju, tik man nekas nesanāca.
  3. Kaut arī mēs visi skaitījāmies "tūristi", tomēr atverot karti un skatoties, kā pārvietojas zilie punktiņi, varēja piefiksēt, ka viens ir "Autorifleman", bet cits - "Combat life saver" utt., līdz ar to lomas principā bija, bet viņas nevarēja atpazīt un pat ja kāds bija inženieris, viņš to varēja nejauši atklāt tikai eksperimentālā ceļā, ķerot momentu, kad somā ir toolkits un pie iespējas mēģinot salabot tehniku.
Jā, un pie šī vēl - tā kā pie katra respawna Ilgmārs mums caur Zeus iepeistoja loadoutu, tad katra pilnā nomiršana nonullēja savākto inventāru un ekipējumu. Tas ir sīks, bet tomēr arī trūkums, kad Tu sāc prātot "pag, man tak bija toolkits, kur gan viņš palika?".
Citāts: Un pamata caurums bija komunikācijā, bet šeit uzslava bija jāizsaka Torņa komandai, kas ir jau iemācīta uzvesties klusu, kad skaties tēmeklī, jo savādāk demoralizē cīņu biedrus un traucē lietišķai sazinai.
Taisnība, šim ir ļoti jāpiekrīt un ja ar sagatavošanos sesijai mums bija problēmas (modu ielāde pēdējā brīdī Big Grin ), tad kā reiz komunikācijas disciplīna bija mūsu samērā stiprā puse, tad jau drīzāk mēs runājām par maz (kas daļēji ar saistāms ar tādā gadījumā nepieciešamo citu runātāju pārkliegšanu Big Grin ).
Citāts: Un kontrolpostenis, ko mēs turp braucot apbraucām, bet atgriežoties ar disko autobusu uzrāvāmies ir scenāriju klasika.
Ja godīgi, autobusam sākot braukt, man iešāvās prātā doma "a ja nu tur pa ceļam kontrolposteņi?", bet es jau biju paspējis atslābt no sērijas "ai, pofig, tāpat jau spēle tūlīt beigsies" un vairs neiespringu un reāli iebraucu pofigismā.
Atbilde
#8
Sveiki visiem,

Beidzot “atcerējos” credentials šim forumam :)

Par TFAR,
Piekritīšu, ka mans lēmums nelietot viņu, bija smaga kļūda. Ar rāciju modu, offtopic un “pa ģēlu” sarunas būtu daudz labākas un sadzirdēti tiktu visi, ne tikai skaļākie.
Nākotnē, manis veidotajās misijās TFAR būs obligāts, ja spēlēs vairāk par 5 cilvēkiem.

Par respawniem:
Sākotnēji doma bija veidot, lai katram ir tikai viena dzīvība un respawni bija vienkārši veids kā apiet armas bagu radītās nāves.
Tā ideja izlidoja ārā pa logu, jo vanilla revive normāli gļukoja un nācās iesaistīties biežāk kā gaidīju.
Ļoti iepatikās ideja par slimnīcu un disposable transportu, to pacentīsimies ieviest. Galvenais noķert to balansu, lai respawnošanās būtu grūtāka par spēlēšanu komandā un paļaušanos uz komandas biedriem.

Par Zeus un tasku spoilošanu,
Brīžiem varētu likties, ka brīžiem pateicu priekšā, bet tas notika tikai pēc tam, kad kāds cits jau bija atradis meklējamo un es vienkārši atkārtoju teikto, gadījumam, ja kāds nesadzird(pirmajā cache).
Vispār misijai būtu jābūt spēlējamai bez zeusa, ko arī vajadzētu piekopt, jo tas tiešām lauž immersion. Diemžēl pilnībā atteikties būs pagrūti, jo Arma ir Arma un reizēm lietas nestrādā kā nākas (nakts trigeris).


Kopumā pašam bija neliela nepabeigtības sajūta, daudzas lietas varēja būt atstrādātākas, nopulētākas. Bija lietas kas strādāja testos, bet nestrādāja saspēlē :)

Katrā ziņā, lasu ārkārtīgi vērtīgu feedback un fantastiskas idejas, ko noteikti izmantosim lai padarītu saspēles daudz labākas, paldies jums!

Edit: Par serveri, uz viņa ir palaists tas misijas fails, kurš palika ieslēgts pēdējais. Ja uz servera nav palaists tas misijas fails, ko vēlies, droši palūdz!
Atbilde
#9
Nu tad es arī ko pateikšu par vakardienas spēli  Smile

Vispirms jāsaka milzīgs paldies Ilgmāram un viņa komandai, kas šo misiju izveidoja. Teikšu godīgi - visu cieņu ieguldītajam darbam, jo tur bija daudz ieguldīts un sastrādāts. Protams, varēja dažas lietas būt korektākas (tas pats respawns, ekvipa pacelšana no trupčikiem utt), bet kopumā bija dikti ok. Kā jau Ilgmārs te rakstīja - ir vēl pie dažām lietām jāpiestrādā un kā teica Hobits, šo modu angliskojot varētu laist tautās Wink 

Tagad par torņa dalībniekiem kopējā spēlē. 
Sākšu ar to, ka nākamreiz laicīgi modus nokačāšu, jo nebiju iedomājies ka viņi būs tik daudz Cool Bet tas spēli tik dikti neaizkavēja lai nevarētu viņu laicīgi iziet un pabeigt. bet jā, turpmāk pievērsīšu šim vairāk uzmanības.
Un runājot par mūsu torņa dalībnieku sadarbību, varu teikt ka tā bija ciešama. Mans personīgais viedoklis ir tāds, ka ja mēs spēlējam tik daudz cilvēku, vitāli svarīgi uzdevuma izpildei ir komandas darbs. Mods jau tika taisīts lai to izietu kā komanda, nevis katrs spēlētājs individuāli, un diemžēl, šis komandas darbs mums izpalika, neskatoties zu to, ka misiju veiksmīgi izgājām. Darbs komandā veicina arī bardaka samazināšanos, jo bija vakar situācijas, kurās neviens nezināja kas īsti jādara un no kuras puses šauj. Piekrītu, ka TFAR lietošana nedaudz šo brīžiem haotisko situāciju uzlabotu, jo tik daudzi nerunātu reizē Smile Tāpēc domāju turpmāk vajadzētu censties turēties pie spēlētāju sadalīšanas komandās un arī darbošanos tādā formātā. Bija forši, ka mums Baaarda bija tāds kā vada/nodaļas komandieris. Tas palīdzēja vairāk domāt par saviem tiešajiem pienākumiem nevis, piemēram, meklēt kartē kur jābrauc un kas jādara Wink un būtu labi ja varētu būt vairākas komandas, piemēram izlūki, vadības grupa, vienkāršie strēlnieki utt. Bet tad visiem jābūt disciplinētākiem un jāklausa komandierus Wink

Būtu interesanti uzspēlēt visiem kopā kādu no lielajām misijā - Antistasi piem.

Bet kopumā man patika un esmu tikai par šādu lielo spēļu organizēšanu turpmāk.
Atbilde
« Vecāks | Jaunāks »


Pārlēkt uz:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)