[LV|EU] Tornis, 15. sezona, custom misija MCC4
#1
Tātad, gatavojamies startēt 15. sezonu. Šoreiz nebūs īsti lietošanai gatava jeb "ready-to-use" misija, ko pilnībā taisījuši citi cilvēki, šoreiz mēģināsim mazliet improvizēt un lietosim pašu izgatavotu templeitu ar MCC Sandbox misiju ģeneratoru. Tā kā pieredzes misiju ģenerēšanā mums neko daudz nav, tad sagaidām kļūdas, problēmas un to, ka daudz kas nestrādās, kā iecerēts. Eksperimentu sezona Smile

Misijas fails:
.zip   MCC_test_1.Stratis.zip (Size: 10,02 KB / Downloads: 74)

Modliste (te ir tikai vitāli svarīgie modi, JSRS un Tarkovas skaņu modus es neiekļauju, tos vienkārši var atstāt iepriekšējos):
.html   MCC_sandbox_mission_mods.html (Size: 5,24 KB / Downloads: 96)

Zināmās lažas:
  • Mašīnu spawneris, šķiet, strādās tikai adminam (lai tas neradītu neatrisināmas problēmas, pagaidām pievienoju Zeus moduli);
  • Atbalsta moduļi arī šķiet ka šōbrīd strādās tikai adminam, un pēc internetos atrastā tā ir ArmA 3 iedzimtā vaniļas slimība.

Pagaidām bez HC atbalsta. Skatīsimies, kā ies, un droši vien ka nākošais solis būs veikt darbības, lai misijai pievienotu HC atbalstu.
Atbilde
#2
Klasiska lielo/mazo zīmju problēma

Citāts: find . -depth -exec rename 's/(.*)\/([^\/]*)/$1\/\L$2/' {} \;
"Kā cilvēks, kam trūkst pašcieņas, nav dīdzējs, bet nīcējs, tā arī tauta, kurai nav pašapziņas." K.Mīlenbahs
Atbilde
#3
Pirmais mēģinājums ģenerēt un spēlēt misiju. Uz kartes acīmredzot haoss no iepriekšējiem mēģinājumiem Big Grin

Atbilde
#4
Tātad, secinājumi pēc pirmajiem testiem, kas veikti gandrīz "kaujas apstākļos":
  • Problēma ar mašīnu spawnošanos un atbalsta moduļiem, vai pareizāk sakot, atdzimušā spēlētāja atgriešanos operāciju zonā, šķiet, ir risināma tikai ar Zeus moduļa palīdzību, uzspawnojot pēc vajadzības mašīnu vai helikopteru;
  • Būtu protams labi, ja spēlētāju skaits būtu pietiekošs, lai varētu nodrošināt "Zeus dežurantu", kurš uzturas galvenajā bāzē un nodarbojas ar loģistiku - risina problēmas ar atdzimušo spēlētāju nogādāšanu atpakaļ operāciju zonā ar helikopteru vai izsniedzot viņiem jaunu mašīnu Big Grin
  • Par pretiniekiem, drošs paliek drošs, jāizvēlas sarkanās jeb EAST frakcijas, jo spriežot pēc visa, zaļās ne vienmēr ir naidīgas un tad, protams, no iecerētās misijas nekas nesanāk (kaut gan rekur video redzams, ka mani spēlētāji bez problēmām šauj uz zaļajiem un, ja vien nebūtu bijis kaujas režīms "šaujam tikai pēc komandiera pavēles", tad viņi būtu šāvuši arī paši).
  • Misijas uzdevumus var nākties ģenerēt divreiz, jo nesaprotamu iemeslu dēļ dažreiz ģenerators gan uzģenerē aktīvu zonu, bet bez reāliem uzdevumiem tajā.
Atbilde
#5
Nu tātad, mums ir vēl viens tests, jau pavisam "kaujas apstākļos" un jauni secinājumi:
  • Kopumā, rīks darbojas un misijas uzģenerējas, servera performance izskatās pietiekoši laba, no tāda aspekta šīs rīks ir gana labi lietojams.
  • Misijas tomēr sanāk visai vienveidīgas, jo īpaši, ja tās spēlē uz tādas mazas kartes kā Stratis, kur tās bieži vien spawnojas vienās un tajās pašās lokācijās.
  • Ir samērā labi jāpārzin frakcijas, kuras lieto, jo ja misiju ģeneratorā pasūta lietas, kādas attiecīgā frakcijā nav (piemēram, pašgājēja artilēriju), tad ģenerators uzspawno vaniļas junitus, bet tas nav pārāk labi.
  • Vājā vieta ir loģistika - nav ērta rīka mašīnu respawnam, taisīt tās caur Zeus interfeisu ir lāpīšanās, nokauj atmosfēru un, ja neveicas frontē, provocē adminu spawnot pārāk spēcīgu tehniku.
  • Ir grūti ieturēt balansu: var viegli iebraukt galējībās "pārāk viegli" (kad pretiniekus var kā šautuvē atšaut no liela attāluma, izmantojot tehnoloģisko pārākumu) vai "pārāk grūti", ja tehniku ņem ne pārāk advancētāku un pretiniekam ir skaitliskais pārspēks.
  • Pēc katras misijas ir jāpārstartē misija, lai "notīrītu" karti.
  • Uz kartes misijas laikā tik un tā notiek daudz nesaprotama: piemēram, pretiniekam bija mīnmetējs, tas būkšķināja izejošos būkšķus teju vai visu laiku, bet atlidojušo trāpījumu bija nemaz vai maz; ok, vienā mirklī mēs piefiksējām gaisā apgaismošanas šāviņus, bet tā bija tikai viena epizode.

Kopumā, pagaidām šo scenāriju noliekam malā ar domu īstenot šī rīka kampaņas potenciālu, kas prasīs zināmu bakstīšanos redaktorā.
Atbilde
#6
(2022-12-31 14:54)hobbit_lv Raksta: Kopumā, pagaidām šo scenāriju noliekam malā ar domu īstenot šī rīka kampaņas potenciālu, kas prasīs zināmu bakstīšanos redaktorā.

Kas nozīmē, ka ar lielu steigu jādomā par 16.sezonu.
Bet kā jau ar es biju pieņēmis mcc4 der viena vakara misijām, ja pa nedēļu piestrādā.
"Kā cilvēks, kam trūkst pašcieņas, nav dīdzējs, bet nīcējs, tā arī tauta, kurai nav pašapziņas." K.Mīlenbahs
Atbilde
#7
Citāts: Bet kā jau ar es biju pieņēmis mcc4 der viena vakara misijām, ja pa nedēļu piestrādā.
Pati par sevi tā, manuprāt, nav baigā problēma, un pat pa nedēļu nav jāpiestrādā...

Problēmas, vairāk vai mazāk neatrisināmas, palika:
  • Loģistika ar atdzimušā spēlētāja atgriešanos operāciju zonā;
  • (daļēji saistīts ar iepriekšējo) spēka balanss;
  • Motivācijas trūkums pēc veiksmīgas misijas atgriezties bāzē, jo serveris tik un tā jāpārstartē.

Sāku pamazām bakstīties ap MCC4 kampaņas fīčām. Novērojumi uz šo brīdi:
  • Teorētiski, moduļi karavīru un mašīnu spawnošanai MCC4 kontentā ir. Problēma - viņiem nav iespēju whitelistot vai blacklistot pieejamos junitus, kā rezultātā, šiem moduļiem darbojoties, būtu pieejami VISI iespējamie karavīru un vehicļu juniti, neatkarīgi no puses un moda (ka tik mods ielādēts). Attiecīgi, jelkāda piesaiste noteiktai pusei ir pilnīgi bezcerīga...
  • Bakstīšanās editorā ap MCC4 moduļiem ir ļoti gļučaina, bieži vien beidzas ar Armas krašošanu.
  • Dokumentācijas ir maz un tā ir nekonkrēta. 

Secinājums: kopumā, zināms progress ir, bet līdz lietojamai versijai darba (un laika) vēl ir daudz, un ar visu to visdrīzāk tur paliks neatrisināmi trūkumi.
Atbilde
#8
Lai pilnībā neaizmirstu par šo misiju, atgādinājumam ielikšu bildīti no Mcc4  ģenerētās misijas:

[Attēls: 20221230224809-1.jpg]
"Kā cilvēks, kam trūkst pašcieņas, nav dīdzējs, bet nīcējs, tā arī tauta, kurai nav pašapziņas." K.Mīlenbahs
Atbilde
« Vecāks | Jaunāks »


Pārlēkt uz:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)