EDIT: Nu es arī pavēru vaļā misiju, paskatīties, kas tad tur īsti ir. Pāris novērojumu:
Takistānas Armija pie "invaders" sarakstā nav. Jāņem droši vien "SLA" (ja grib oldskulīgāku ekvipu), vai kādi no krieviem vai amerikāņiem (ja grib mūsdienīgāku).
Ieroči Arsenāla kastē ir, tiesa, tikai plintes, revolveri un granātas.
Policija pilsētās ir, bet iespējams staigā lielu maršrutu, var pirmajā mirklī nepamanīt.
Mašīna nopērkas ar ļoti maz degvielas, bet uzpildes stacijas uz kartes ir reti kur.
Es tagad domāju, vai pie modiem vēl nepiemest klāt to "AI cannot see through grass", jo Sahrani karte ir diezgan zāļaina.
Lai nebūtu lieka čakara ar modiem, taisam visi no šitās modlistes modu presetu launčerī, lai pievienojoties serveriem atliktu vien izvēlēties pareizo presetu un gatavs!
2023-10-04 9:01 (This post was last modified: 2023-10-04 9:05 by hobbit_lv.)
Nu tātad, 17. sezona mums atzīmējas ar Overthrow WW2 un šo to, kas no tā izriet Uz šo brīdi mums vairāk neiet nekā iet, mazliet ieskicēsim problēmu sīkāk:
Ja šis scenārijs/mūsu panākumi tajā būtu jāapraksta ar diviem vārdiem, tad droši vien šie vārdi būtu "resursu trūkums" Skaudrā realitāte ir tāda, ka mums visu laiku viss trūkst, bet visasāk mēs izjūtam ieroču (jo īpaši prettanku līdzekļu) un transporta trūkumu.
Ja izvēršam tēmu par ieročiem, tad jāsecina, ka kaut arī mēs esam uzbūvējuši noliktavu, ieroču daudzumu tajā joprojām var saskaitīt ja ne uz vienas, tad uz divu roku pirkstiem, un ja ir jākaro par pilsētu, tad šobrīd izskatās, ka kauja par pilsētu nozīmē ieroču un munīcijas krājumu samazināšanos, nevis papildināšanos. Bet ieroču trūkums limitē kā mūsu pašu aktivitātes (ok, pagaidām vēl mēs to neizjūtam, bet ja tā turpināsies, tad vienkārši ieroči kādā mirklī burtiski beigsies!), tā arī iespējas atbrīvotajās pilsētās izvietot garnizonus.
Te jāatzīmē, ka pilsētu garnizoni tāpat neko daudz nespēj iesākt, ja pretinieks atbrauc lielākā skaitā vai vienkārši ar tehniku.
Un jā, arī transports. Scenārijā nav civilā transporta, bet mašīnas no pretiniekiem var iekapčurēt reti, turklāt pretinieks tiecas zaudētās mašīnas iznīcināt, lai tās netiktu mums. Otrkārt, visas mašīnas ir militārās un braukšana ar tām nozīmē garantētu "undercover" neesamību, un šaušanu pa mums, tiklīdz pretinieks mūs ierauga.
Pilsētu gaļas šturmi atsauc atmiņā amerikāņu pilsoņu kara laika ģenerāli Natanu Forestu Bedfordu (to pašu, no kura sava vārdu bija dabūjis Forests Gamps) un viņa citātu par to, ka "zvēru pie dieva, neekistē veids, kā varētu uzbrukt ar kavalēriju lielgabaliem"
Ko lai iesākt? Nu pirmajā brīdī, vienmēr ir variants izmest šo scenāriju miskastē un meklēt citu No otras puses, to var paspēt vienmēr, un varbūt tomēr var apdomāt sekojošus variantus:
Samazināt mērogu un atteikties no pilsētas šturma. Tā vietā taisīt reidus pa nomaļiem ceļiem, meklēt patruļas un uzbrukt tām, tādējādi hārvestējot ieročus un transportu. Ceļi no Oreakastro ir apmēram 3: viens uz leju, uz Agios Konstantinos (to mēs jau esam atstrādājuši), tad viens L veida uz austrumiem un pēc tam dienvidiem - uz Abderas lidlauku un Sirtu (es tur pirmajā braucienā uz Sirtu pa ceļam redzēju 2 patruļas - vienu ar moci un vienu ar Kūbelvāgenu), un viens uz jebeņiem, caur mazapdzīvotām teritorijām un caur Gori fabriku (visdrīzāk pamesta) iznāk turpat pie Negades.
Mēģināt taisīt hit&run uzbrukumus pilsētai, arī ar domu hārvestēt ieročus. Jānoliek camps drošā vietā pilsētā vai tās pievārtē, ammo kaste un tur jākrauj savāktie ieroči bez īpašiem mēģinājumiem noturēt pilsētu. Tas ir slidens plāns, kuram lai strādātu, iespējams vajag undercover...
Nolikt campu mežā gabaliņu nostāk no fabrikas (kas blakus Negades) un tad mēģināt no meža ņemt fabriku. Vai, ja nesanāk paņemt, tad arī mēģināt hārvestēt ieročus. Arī plāns riskants, ņemot vērā, ka vācu papildspēku uz Negades parasti atbrauc tieši no fabrikas puses...
Padomju aģents reiz atzinās, ka viņam esot ieroču noliktava (visdrīzāk gan ne ļoti liela) Agios Panagiotis kalnā. Var mēģināt ekspedīciju uz turieni, visdrīzāk, ka ja ne ar riteni, tad ar kājām ar undercover var tur aiziet, vienīgi jāiet gana tālu, vienam garlaicīgi Agios Panagiotis ir šeit: https://www.gamermaps.net/map/arma/altis#7.-207.-591.3
No šiem 4 variantiem 2 (ieroču hārvestings pilsētā vai kauja par fabriku) arī ir ar risku izvērsties gaļas šturmā, bet 2 pārējie (reidi pa ceļiem vai ekspedīcija uz ieroču slēptuvi) - laikietilpīgi un mazefektīvi...
2023-10-14 1:29 (This post was last modified: 2023-10-14 1:37 by LvSnor.)
Ir slikta ziņa, un ir ļoti slikta ziņa.
Sliktā ziņa, ir īsti neiet
Citāts: Update: 13 Oct @ 3:59am
v.2.9.7.2
- Fixed some missing local variables when a player reconnects to a dedicated server
- Added radio messages for the new mission, introduced in 2.9.7.1
- Added another sabotage mission
Discuss this update in the discussions section.
Update: 12 Oct @ 6:11am
v.2.9.7.1
- Fixed Werhmacht attacks were too frequent
- New sabotage mission for Werhmacht
- More reslistic approach for FoW mortar support module dispersion
- Many other some small fixes
Discuss this update in the discussions section.
Tāpēc ar nepacietību gaidām korektu 2.9.7.3 versiju.
ļoti slitā ziņa , ka šo divu atjauninājumu dēļ mums ir salūzis šī vakara "persistent save" un jāliek iekšā 12.10.2023 backup's - pirms Negades atbrīvošanas. No vienas puses, tas ir labi - jo mēs atkal jau esam pieredzējušāki, - no otras puses, kaut kādi panākumi vel nav notikuši un nav saglabājušies.
Lai nebūtu jāraksta tikai par slikto, ir izlaboti servera prasības uz 3 skatu un vel daži sīkumi.
"Kā cilvēks, kam trūkst pašcieņas, nav dīdzējs, bet nīcējs, tā arī tauta, kurai nav pašapziņas." K.Mīlenbahs