2024-05-16 18:24
Kas ir ļaunprātīga reklamēšana?
Ļaunprātīga reklamēšana ir ļaunprātīga tiešsaistes reklamēšanas metode, kas ietver ļaunprātīgas programmatūras izplatīšanu, izmantojot tiešsaistes reklāmas vai dažos gadījumos kopā ar pārlūkprogrammas push paziņojumiem. Kibernoziedznieki izmanto šīs šķietami likumīgās reklāmas, lai piegādātu ļaunprātīgu programmatūru nenojaušot lietotāju ierīcēs, kad viņi noklikšķina uz apdraudētajām reklāmām vai mijiedarbojas ar tām.
Kibernoziedznieki ir pietiekami gudri, lai viņu ļaunprātīgās reklāmas uznirstošie logi izskatītos patiesi. Bieži vien šajos krāpnieciskajos uznirstošos logos tiek izmantots atpazīstams pretvīrusu uzņēmuma logotips. Mērķis ir pārliecināt lietotājus, ka viņi sastopas ar likumīgu paziņojumu no pretvīrusu nodrošinātāja. Šie brīdinājumi parasti parāda ziņojumus, ka datorā ir atrasts vīruss un abonēšanas plāna termiņš ir beidzies.
Noklikšķinot uz šiem maldinošajiem uznirstošajiem logiem, nenojauši lietotāji var tikt novirzīti uz viltotu vietni. Šīs krāpnieciskās vietnes bieži izpaužas kā vienkāršas pikšķerēšanas lapas, kurās lietotājiem tiek lūgts ievadīt personīgo kredītkartes informāciju, aizsedzot ar pretvīrusu pakalpojumu nodrošināšanu. Krāpniecība var izpausties dažādos veidos.
Iepriekšējos ziņojumos esam brīdinājuši par ļaunprātīgiem push paziņojumiem; šis ceturksnis nav izņēmums. Šī metode joprojām ir populāra krāpnieku vidū, jo tās efektivitāte joprojām ir ievērojama, īpaši mobilajos tālruņos.
What is malvertising?
Malvertising is a malicious online advertising technique that involves the distribution of malware through online ads or, in some cases, in conjunction with browser push notifications. Cybercriminals use these seemingly legitimate ads to deliver malware to unsuspecting users' devices when they click on or interact with the compromised advertisements.
Cybercriminals are smart enough to make their malvertising pop-ups look genuine. Frequently, these fraudulent pop-ups exploit the recognizable antivirus company’s logo. The goal is to convince users they are encountering a legitimate notification from an antivirus provider. These alerts typically display messages that a virus on a computer has been found and that the subscription plan has expired.
Upon clicking these deceptive pop-ups, unsuspecting users may find themselves redirected to a fake website. These fraudulent sites often take the form of straightforward phishing pages, where users are asked to enter personal credit card information under the guise of providing antivirus services. The scam can take many forms.
We have warned about malicious push notifications in previous reports; this quarter is no exception. This method continues to remain popular with scammers as its effectiveness is still considerable, especially on mobile phones.
https://blog.avast.com/avast-threat-repo...lvertising
Ļaunprātīga reklamēšana ir ļaunprātīga tiešsaistes reklamēšanas metode, kas ietver ļaunprātīgas programmatūras izplatīšanu, izmantojot tiešsaistes reklāmas vai dažos gadījumos kopā ar pārlūkprogrammas push paziņojumiem. Kibernoziedznieki izmanto šīs šķietami likumīgās reklāmas, lai piegādātu ļaunprātīgu programmatūru nenojaušot lietotāju ierīcēs, kad viņi noklikšķina uz apdraudētajām reklāmām vai mijiedarbojas ar tām.
Kibernoziedznieki ir pietiekami gudri, lai viņu ļaunprātīgās reklāmas uznirstošie logi izskatītos patiesi. Bieži vien šajos krāpnieciskajos uznirstošos logos tiek izmantots atpazīstams pretvīrusu uzņēmuma logotips. Mērķis ir pārliecināt lietotājus, ka viņi sastopas ar likumīgu paziņojumu no pretvīrusu nodrošinātāja. Šie brīdinājumi parasti parāda ziņojumus, ka datorā ir atrasts vīruss un abonēšanas plāna termiņš ir beidzies.
Noklikšķinot uz šiem maldinošajiem uznirstošajiem logiem, nenojauši lietotāji var tikt novirzīti uz viltotu vietni. Šīs krāpnieciskās vietnes bieži izpaužas kā vienkāršas pikšķerēšanas lapas, kurās lietotājiem tiek lūgts ievadīt personīgo kredītkartes informāciju, aizsedzot ar pretvīrusu pakalpojumu nodrošināšanu. Krāpniecība var izpausties dažādos veidos.
Iepriekšējos ziņojumos esam brīdinājuši par ļaunprātīgiem push paziņojumiem; šis ceturksnis nav izņēmums. Šī metode joprojām ir populāra krāpnieku vidū, jo tās efektivitāte joprojām ir ievērojama, īpaši mobilajos tālruņos.
What is malvertising?
Malvertising is a malicious online advertising technique that involves the distribution of malware through online ads or, in some cases, in conjunction with browser push notifications. Cybercriminals use these seemingly legitimate ads to deliver malware to unsuspecting users' devices when they click on or interact with the compromised advertisements.
Cybercriminals are smart enough to make their malvertising pop-ups look genuine. Frequently, these fraudulent pop-ups exploit the recognizable antivirus company’s logo. The goal is to convince users they are encountering a legitimate notification from an antivirus provider. These alerts typically display messages that a virus on a computer has been found and that the subscription plan has expired.
Upon clicking these deceptive pop-ups, unsuspecting users may find themselves redirected to a fake website. These fraudulent sites often take the form of straightforward phishing pages, where users are asked to enter personal credit card information under the guise of providing antivirus services. The scam can take many forms.
We have warned about malicious push notifications in previous reports; this quarter is no exception. This method continues to remain popular with scammers as its effectiveness is still considerable, especially on mobile phones.
https://blog.avast.com/avast-threat-repo...lvertising
"Kā cilvēks, kam trūkst pašcieņas, nav dīdzējs, bet nīcējs, tā arī tauta, kurai nav pašapziņas." K.Mīlenbahs