Operation: Harsh Doorstop
#11
Servera uzstādījuma ieteikumi:

https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...2947680709
"Kā cilvēks, kam trūkst pašcieņas, nav dīdzējs, bet nīcējs, tā arī tauta, kurai nav pašapziņas." K.Mīlenbahs
Atbilde
#12
"Kā cilvēks, kam trūkst pašcieņas, nav dīdzējs, bet nīcējs, tā arī tauta, kurai nav pašapziņas." K.Mīlenbahs
Atbilde
#13
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...2946720858

Description
These are all mods used for all our servers some require diffrent then others but all in one place here if you want to join all servers easily.

Some Servers Require Mix Or All Mods To Be Subbed To

You can find player count here too https://ohdservers.net/ and also join our dsc.gg/TheRealInvasion to see, play, and chat.
"Kā cilvēks, kam trūkst pašcieņas, nav dīdzējs, bet nīcējs, tā arī tauta, kurai nav pašapziņas." K.Mīlenbahs
Atbilde
#14
Noskatījos vienu pēdējo pleitestu, kurus Bluedrake42 publicē savā YT kanālā: https://www.youtube.com/watch?v=hWw4AjX2TEw

Ātrie secinājumi: šobrīd OHD varbūt jau arī pretendē uz to, lai kļūtu par konkurentu spēlei "Squad" (katrā ziņā spēles scenārijs un mehānika ļoti atgādina tieši "Squad", ar visu to, ka spēlētājiem, ieņemot kādu zonu, ir jāuzbūvē FOBs, kurš pēc tam kļūst par respauna punktu). Bet līdz tam, lai konkurētu ar Armu, tur vēl ir tālu.

Un tur ir vairākas nianses:
  1. Spēles dinamisms. OHD, līdzīgi kā Squad (un arī CS!) ir ātra spēle. Viss notiek ļoti ātri - spēlētāji un boti pārvietojas ļoti ātri, stūrus ap ēkām visi apskrien steigā, neviens neapstājas, lai darītu to uzmanīgāk, vai uzmanīgāk novērotu apkārtni utt. Atšķirībā no Armas, kur pārvietošanās kopumā ir daudz lēnāka, jo īpaši apstākļos, kad tuvumā JEBKUR var būt pretinieks.
  2. Misijas mehānika. Tas, ko varēja redzēt video, bija klasisks "sektoru kontrole": uz kartes ir vairākas zonas, un abas konfliktējošās puses būtībā sacenšas par to, kura kontrolēs un noturēs vairāk un ilgāk zonas, ņemot vērā to, ka sagrābtās zonas kalpo kā respauna punkti. Būtībā tāda skriešana un šaušanas, bez īpašas domāšanas un plānošanas.
  3. Inventāra menedžments. Te varbūt vēl var argumentēt ar to, ka esošais risinājums ir "pagaidu" un OHD devu komanda plāno kaut ko daudz vairāk, bet inventāra sistēma uz šo brīdi izskatās vairāk pēc "lomu sistēmas": respektīvi, spēlētājs darbojas ar to, kas viņam tiek iedots atbilstoši viņai lomai (strēlnieks, ložmetējnieks, prettankists, snaiperis, utt.). Izskatījās gan, ka citu ieroci no līķīšiem paņemt var, bet pagaidām, es atkārtošu, pagaidām tādu shēmu, ka var pilnībā nočekot līķīša inventāru un paņemt no tā kaut ko selektīvi, es īsti neredzēju.

Katrā ziņā, turpināsim sekot jaunumiem un kas zin, varbūt kādreiz OHD izaugs arī līdz tam, lai sastādītu konkurenci arī Armai, ne tikai Squadam.
Atbilde
#15
"Kā cilvēks, kam trūkst pašcieņas, nav dīdzējs, bet nīcējs, tā arī tauta, kurai nav pašapziņas." K.Mīlenbahs
Atbilde
#16
Ja es pareizi sapratu, tad šai spēlei kājas aug no: https://forums.unrealengine.com/categori...eal-engine ,t.i., izmanto unreal engine Wink
"Kā cilvēks, kam trūkst pašcieņas, nav dīdzējs, bet nīcējs, tā arī tauta, kurai nav pašapziņas." K.Mīlenbahs
Atbilde
« Vecāks | Jaunāks »


Pārlēkt uz:


Users browsing this thread: 5 Guest(s)