2020-02-10 22:52
Pielikšu savas 5 kapeikas:
1. HALO jump: nevar lekt pārāk tuvu frontes līnijai, jo ja pretinieks izpletņu lēcēju redz, viņš šauj. Unj ja ir gana tuvu, var arī trāpīt pret šo daļēji var cīnīties, verot vaļā izplenti burtiski pēdējā brīdī (vajag 100m, lai paspēj atvērties un sabremzēt kritienu), bet tas ir riskants pasākums un prasa pieredzi, kuras mums pagaidām nav. Otra lieta - dienā noteikti nedrīkst lekt pretinieka "aizmugurē" - aplenks un nospiedīs ar skaitlisko pārsvaru.
2. Par medicīnu: tā kā es spēlēju par mediķi, tad vismaz paša izdzīvošanu kaujas laukā tas nodrošina samērā labu - galvenie draudi ir ilgstoša bezsamaņa uzreiz pēc ievainojuma (kas noved pie liela asins zaudējuma) un medicīnas krājumu izbeigšanās somā. Šo to var pacelt no līķiem, bet ne visu.
Par ne-mediķiem varu komentēt, ka droši vien lielākā problēma ir asins zudums, jo īpaši pie atkārtotiem ievainojumiem (t.i. sakrājas). Ideāli būtu, ja visi spēlētāji turētos puslīdz vienkopus, lai vajadzības gadījumā mediķis varētu sniegt pilnu palīdzību, bet tas, vismaz pilsētas tīrot, laikam nebūs pārāk reālistisks variants.
3. Acīmredzot pilsētas ir un paliks grūtākās misijas, jo outpostus un radiotorņus var iznest vienkārši paļaujoties uz uguns jaudu - jo īpaši, kad mūsu rīcībā ir artilērija un aviācija. Artilērija, protams, pilnībā neiztīra misijas zonu, bet visnotaļ ievērojami samazina tās kaujas spējas, pirmkārt jau (tiesa, ja paveicas un artilērijai pietiek munīcijas bez pārlādes) iznesot tehniku. Ar aviāciju (konkrēti Mi-28) izšaut radiotorni vispār ir kā bērnam atņemt konfekti, ar outpostu drusku
4. Iespējami bieži jāiet "FOB hunt" misijas - pie pretinieka zema agresivitātes līmeņa pilsētas tomēr ņemas daudz vieglāk. Un ja pilsētai tuvumā ir outposts, vispirms jāiznes tas (no pilsētas outpostam palīgā nenāks, no outposta pilsētai gan).
5. Atceramies, ka pretinieks, kas guļ zemē un it kā izskatās beigts, ne vienmēr tāds ir! Ja viņam ir rokā ierocis, viņš grozās pats vai groza galvu (jāieskatās uzmanīgi, tas ne vienmēr ir ļoti uzkrītoši) - tad tādam, drošs paliek drošs, vajag izdarīt kontrolšāvienu, kamēr ierocis izlido no rokas un nostrādā "lupatu lelles" animācija.
1. HALO jump: nevar lekt pārāk tuvu frontes līnijai, jo ja pretinieks izpletņu lēcēju redz, viņš šauj. Unj ja ir gana tuvu, var arī trāpīt pret šo daļēji var cīnīties, verot vaļā izplenti burtiski pēdējā brīdī (vajag 100m, lai paspēj atvērties un sabremzēt kritienu), bet tas ir riskants pasākums un prasa pieredzi, kuras mums pagaidām nav. Otra lieta - dienā noteikti nedrīkst lekt pretinieka "aizmugurē" - aplenks un nospiedīs ar skaitlisko pārsvaru.
2. Par medicīnu: tā kā es spēlēju par mediķi, tad vismaz paša izdzīvošanu kaujas laukā tas nodrošina samērā labu - galvenie draudi ir ilgstoša bezsamaņa uzreiz pēc ievainojuma (kas noved pie liela asins zaudējuma) un medicīnas krājumu izbeigšanās somā. Šo to var pacelt no līķiem, bet ne visu.
Par ne-mediķiem varu komentēt, ka droši vien lielākā problēma ir asins zudums, jo īpaši pie atkārtotiem ievainojumiem (t.i. sakrājas). Ideāli būtu, ja visi spēlētāji turētos puslīdz vienkopus, lai vajadzības gadījumā mediķis varētu sniegt pilnu palīdzību, bet tas, vismaz pilsētas tīrot, laikam nebūs pārāk reālistisks variants.
3. Acīmredzot pilsētas ir un paliks grūtākās misijas, jo outpostus un radiotorņus var iznest vienkārši paļaujoties uz uguns jaudu - jo īpaši, kad mūsu rīcībā ir artilērija un aviācija. Artilērija, protams, pilnībā neiztīra misijas zonu, bet visnotaļ ievērojami samazina tās kaujas spējas, pirmkārt jau (tiesa, ja paveicas un artilērijai pietiek munīcijas bez pārlādes) iznesot tehniku. Ar aviāciju (konkrēti Mi-28) izšaut radiotorni vispār ir kā bērnam atņemt konfekti, ar outpostu drusku
4. Iespējami bieži jāiet "FOB hunt" misijas - pie pretinieka zema agresivitātes līmeņa pilsētas tomēr ņemas daudz vieglāk. Un ja pilsētai tuvumā ir outposts, vispirms jāiznes tas (no pilsētas outpostam palīgā nenāks, no outposta pilsētai gan).
5. Atceramies, ka pretinieks, kas guļ zemē un it kā izskatās beigts, ne vienmēr tāds ir! Ja viņam ir rokā ierocis, viņš grozās pats vai groza galvu (jāieskatās uzmanīgi, tas ne vienmēr ir ļoti uzkrītoši) - tad tādam, drošs paliek drošs, vajag izdarīt kontrolšāvienu, kamēr ierocis izlido no rokas un nostrādā "lupatu lelles" animācija.