2020-02-10 23:18
Tātad, KP Liberation misijas parametri, kurus vajadzētu iestatīt, startējot misiju serverī. Atzīmēšu tikai tos, kas jāmaina, t.i. kur ir atšķirība no defaultajiem:
1. Maximum amount of AI units - var pamēģināt variēt starp 75% un 100%. Un skatīties ideālo attiecību starp performanci un šaujamo mērķu daudzumu
2. AI recruitment limit for squad - es atstāju defaultos 12, bet, ja ir gribēšana komandēt patiešām lielu junitu, tad var ierubīt maksimālo 36. Gaumes jautājums
3. Day duration (hours) - pēdējā laikā likām 12 (t.i. pilna diennakts spēles pasaulē paiet 12 reālā laika stundās), un tas, manuprāt, ir diezgan optimāls variants, atstājot gana daudz laika gan dienām, gan naktīm.
4. Mobile respawn cooldown (minutes) - liku "Disabled". Šis minūšu skaits nosaka, cik bieži drīkst atdzimt mobilajā respaunā - t.i., ja jau vienreiz tur atdzimi, tad nākošā atdzimšana tur iespējama tikai pēc attiecīgajām minūtēm.
5. HALO jump - "Enabled". Bez komentāriem. Btw, defaultā stāv "Disabled".
6. Clear spawned vehicle cargo - "Disabled". Šī pozīcija ieslēgta iztīra spawnoto mašīnu un lidaparātu inventāru, bet kam mums lieki dzēst priekšmetus, kas var lieti noderēt kaujas laukā (t.sk. medicīna).
7. Cleanup abandoned vehicles outside FOBs - cik ilgi uz kartes saglabāsies pamestās mašīnas. Es teiktu, ka var variēt starp 2 un 4 h, diseiblot noteikti nedrīkst, jo tad, ilgi spēlējot, pasaule piesārņosies ar vrakiem un tas neizbēgami atsauksies uz performanci/FPS.
"Revive" un "Stamina" šajā menu neko nenosaka, jo to regulē ACE uzstādījumi.
Šovakar iznāca CBA_A3 atjauninājums, attiecīgi, līdz nākošās nedēļas nogales servera startam jāpārkopē šis folderis no !Workshop uz servera rūtu un jāpārbauda, vai viņam nav nomainījies bikey...
1. Maximum amount of AI units - var pamēģināt variēt starp 75% un 100%. Un skatīties ideālo attiecību starp performanci un šaujamo mērķu daudzumu
2. AI recruitment limit for squad - es atstāju defaultos 12, bet, ja ir gribēšana komandēt patiešām lielu junitu, tad var ierubīt maksimālo 36. Gaumes jautājums
3. Day duration (hours) - pēdējā laikā likām 12 (t.i. pilna diennakts spēles pasaulē paiet 12 reālā laika stundās), un tas, manuprāt, ir diezgan optimāls variants, atstājot gana daudz laika gan dienām, gan naktīm.
4. Mobile respawn cooldown (minutes) - liku "Disabled". Šis minūšu skaits nosaka, cik bieži drīkst atdzimt mobilajā respaunā - t.i., ja jau vienreiz tur atdzimi, tad nākošā atdzimšana tur iespējama tikai pēc attiecīgajām minūtēm.
5. HALO jump - "Enabled". Bez komentāriem. Btw, defaultā stāv "Disabled".
6. Clear spawned vehicle cargo - "Disabled". Šī pozīcija ieslēgta iztīra spawnoto mašīnu un lidaparātu inventāru, bet kam mums lieki dzēst priekšmetus, kas var lieti noderēt kaujas laukā (t.sk. medicīna).
7. Cleanup abandoned vehicles outside FOBs - cik ilgi uz kartes saglabāsies pamestās mašīnas. Es teiktu, ka var variēt starp 2 un 4 h, diseiblot noteikti nedrīkst, jo tad, ilgi spēlējot, pasaule piesārņosies ar vrakiem un tas neizbēgami atsauksies uz performanci/FPS.
"Revive" un "Stamina" šajā menu neko nenosaka, jo to regulē ACE uzstādījumi.
Šovakar iznāca CBA_A3 atjauninājums, attiecīgi, līdz nākošās nedēļas nogales servera startam jāpārkopē šis folderis no !Workshop uz servera rūtu un jāpārbauda, vai viņam nav nomainījies bikey...