Vācijas FR
#2
Ātruma ierobežojumi Vācijā: lēnāks, bet precīzāks?
Dzelzceļa arodbiedrība "EVG" piedāvā ierobežot ātrumu ICE vilcieniem no 250 km/h uz 200 km/h. Arodbiedrība cer, ka tas samazinās kavējumus. Pasažieru asociācijas un politiķi pievērš maz uzmanības šim priekšlikumam. uzskata, ka šis priekšlikums ir maz vērts.

Ātruma ierobežojums ICE transportlīdzekļiem: Dzelzceļa arodbiedrības "EVG" priekšsēdētājs Martins Burkerts vēlas, lai vilcieni kursētu lēnāk, tādējādi nodrošinot kustības grafika ievērošanu. Ņemot vērā daudzos būvprojektus dzelzceļa tīklā, būtu lietderīgāk dzelzceļa posmos braukt tikai ar 200km/h, nevis 250 km/h, sacīja Burkerts.
Viņš argumentē: "Šobrīd ātrgaitas vilcienu kavēšanās regulāri traucē kustības grafiku. Ja tiktu izmantoti garāki braucienu laiki, kavēšanās samazinātos." "EVG" priekšsēdētājs uzskata, ka tas būtu risinājums kavējumiem. Pēdējos mēnešos "Deutsche Bahn" tālsatiksmes vilcieni tikai 60% gadījumu ir ieradušies laicīgi.

Pasažieru apvienība: ātruma ierobežojums vēl vairāk aizkavēs tālsatiksmes vilcienus uz Bavāriju
Pasažieru apvienība "Pro Bahn" par šo priekšlikumu nepriecājas. Varētu samazināt kavēšanos, jo īpaši ātrgaitas maršrutos. Piemēram, ICE vilcieni maršrutos Fulda-Vircburga un Nirnberga-Ingolštate varētu paātrināties līdz pat 300 km/h, tādējādi vilcieni no ziemeļiem varētu ierasties Minhenē laicīgi, BR24 sacīja "Pro Bahn" pārstāvis Klauss-Pēters Noimans.
"Tomēr ideja plānot kustības grafikus mazliet plašāk, lai vilcieni laicīgi sasniegtu pieturas, nav kļūdaina," saka Noimans. Jo īpaši maršrutos ar jauktu satiksmi, kur kursē ne tikai tālsatiksmes vilcieni, bet arī reģionālie un kravas vilcieni, būtu lietderīgi aprēķināt vairāk braukšanas laika. Tomēr kopumā kustības grafiku sastādīšana ir "ārkārtīgi sarežģīta", tāpēc Noimans nesola pārāk daudz.
Transporta ministrs: Pārāk ātri vilcieni nav problēma
Arī Federālā transporta ministrija neatbalsta ātruma ierobežojumus ICE vilcieniem. "Mūsu vissteidzamākā problēma nav tā, ka vilcieni ir pārāk ātri," sacīja transporta ministrs Volkers Visings, "bet gan tas, ka mums ir daudz neparedzētu, neplānotu būvprojektu. Ir svarīgi ātri modernizēt tīklu. Tieši to "Deutsche Bahn" arī dara, turpmākajos gados atjaunojot 40 galvenos koridorus."
Pats dzelzceļš nevēlējās izvērtēt priekšlikumu par ātruma ierobežojumu. Dzelzceļa pārstāvis tikai norādīja, ka diviem no trim tālsatiksmes vilcieniem ir jābrauc cauri vismaz vienai ceļa darbu vietai. Turklāt ir daudzi maza ātruma posmu, kas vilcienus palēnina vēl vairāk. Atšķirībā no Francijas Vācijā ir jaukta satiksme, "kur tālsatiksmes, reģionālā un kravas satiksme notiek pa vieniem un tiem pašiem sliežu ceļiem prom no ātrgaitas līnijām".
Aviokompānijas rēķina laiku ar rezervēm
Laika plānošana ar ilgāku rezervi jau gadu desmitiem ir ierasta prakse aviosabiedrību nozarē. Ja lidojums parasti ilgst stundu, aviokompānijai patīk dot klientam pusotru stundu starp izlidošanu un ielidošanu. Šādā veidā var eleganti noslēpt kavēšanos.

Mja, cik ilgi Latvijā būs jāgaida uz Rail Baltica??? Lai mēs varētu ierobežot vilciena ātrumu!!!
"Kā cilvēks, kam trūkst pašcieņas, nav dīdzējs, bet nīcējs, tā arī tauta, kurai nav pašapziņas." K.Mīlenbahs
Atbilde
« Vecāks | Jaunāks »


Ziņas šai virtenē
Vācijas FR - LvSnor - 2024-09-02 9:51
RE: Vācijas FR - LvSnor - 2024-09-11 14:31

Pārlēkt uz:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)