2025-07-06 18:50
Japānas valdība ļoti cenšas apsveikt Austrāliju ar progresīvu frigati
"Mēs, Japānas valdība, garantēsim, ka viss projekts, un visi līgumi notiks gludi, lai projektam nebūtu nekādu kavēšanos," žurnālistiem sacīja Japānas iegādes, tehnoloģiju un loģistikas aģentūras (ATLA) augstākā amatpersona Osamu Nishiwaki.
Kolins Klarks 2025. gada 3. jūlijā plkst. 10:20
NAGASAKI-Japāna nekautrējas par savu vēlmi pārvērst Austrāliju par inaugurācijas klientu par savu uzlaboto Mogami frigati, parasti konservatīvajai Aizsardzības ministrijai šonedēļ veicot reto soli, lidojot Austrālijā bāzētos žurnālistus uz Nagasaki, lai palielinātu Mogami spējas.
Žurnālisti trīs dienas tika informēti par kuģa sistēmām, Japānas spēcīgo viedokli, ka IT un Austrālija gūs labumu no vēl ciešākām aizsardzības un rūpniecības attiecībām un faktu, ka kuģu būvētāja Mistubishi smagā rūpniecība ietvers visu programmas intelektuālo īpašumu un sniegtu detaļas un atbalstu kuģiem, kas paredzēti 40 gadu ilgumam.
Kā pazīme par valdības pilnu tiesas presi, Japānas aizsardzības ministrs Gen Nakatani apmeklēja klases 11. kuģa atklāšanu un nosaukšanu un izteica punktu, lai pēc palaišanas ceremonijas pasniegtu savu vizītkarti katram reportierim. (Aizsardzības pārtraukšana, tāpat kā citas tirdzniecības vietas, pieņēma ceļojumu un naktsmītnes.)
Ja Austrālija nopirktu Mogami, tā būtu, Nakatani žurnālistiem sacīja: “Palieliniet uzturēšanu un noturību” Indo-Klusā okeāna reģionā. Viņš un gandrīz visi nozares un valdības oficiālie žurnālisti runāja, uzsvēra, ka šī ir “visu Japānas valdības pieeja”, lai parādītu, cik gatava un apņēmīga Japāna eksportēt savu pirmo galveno ieroču sistēmu kopš pirms Otrā pasaules kara.
Japāna sacenšas ar Vācijas Thyssenkrupp Marine Systems (TKMS), lai pārdotu Austrālijas 11 fregates, kas daļēji iebūvētas, lai aizstātu Austrālijas novecojošos ANZAC klases kuģus. Pirmie trīs no jaunajiem kuģiem tiks būvēti uzvarētāju uzņēmuma valstī, pēc tam Austrālija būvēs nākamos astoņus Austrālijas rietumos Hendersona kuģu būvētavās uz ziemeļiem no Pērtas. Ceturto kuģi var uzbūvēt svešā pagalmā, atkarībā no tā, cik tolaik ir Hendersons.
Pašlaik Austrālijas aizsardzības spēki un ministrija sadarbojas ar abiem uzņēmumiem tā dēvētajā visaptverošā riska samazināšanā, un programmai tuvu esošie avoti sacīja Breaking Defense. Galveno lēmumu - iespējams, šomēnes - pieņems Nacionālās drošības padome pēc tam, kad to informēs Aizsardzības departaments. Tam sekos oficiālais konkursa pieprasījums. Paredzams, ka galīgais lēmums par uzvarētāju ir paredzēts līdz šī gada beigām. Paredzams, ka pirmā kuģa piegāde ir paredzēta līdz 2029. gada beigām.
Viena no Austrālijas prasībām sacensībām bija tāda, ka pretendentiem bija jābūt kuģiem, kurus varēja iegādāties tieši plauktā.
Austrālija nopirktu uzlabotu Mogami versiju, kurā ir 32 šūnu vertikāla palaišanas sistēma, kas dubultotu TKMS sākotnējo piedāvājumu. Tas arī lepotos ar diviem dīzeļdzinējiem, lai nodrošinātu pietiekami daudz spēka sarežģītām pret zemūdenes kara sistēmām, mīnu karadarbību, progresīvo AESA radaru un citiem sensoriem. Tie ir uzstādīti uz lielām gumijas blīves, lai samazinātu vibrāciju un citus trokšņus. Kuģim, kas var tvaicēt lielāku par 30 mezgliem, ir pietiekams diapazons, lai sasniegtu Jibiouti no Japānas. Primāro jaudu nodrošina Rolls Royce MT30 gāzes turbīna.
Starp funkcijām, kuras Japānas amatpersonas uzsvēra, bija kuģa uzlabotais kaujas informācijas centrs (CIC), no kurienes kapteinis pārvaldīs kuģi, ko ieskauj līdz 30 virsniekiem, lai gan parasti to apkalpotu 10 apkalpe. CIC ir zemāka par zemi un to aizsargā to, ko amatpersonas raksturoja kā tanku bruņas, kas prasa ļoti specializētas metināšanas metodes, lai piestiprinātu kuģa struktūru.
Papildu aizsardzības iemesls ir vienkāršs, saskaņā ar Japānas kapteini, kas pašlaik ir atbildīgs par Mogami, un to apstiprina citas amatpersonas: ja CIC ir stipri sabojāts vai iznīcināts, tad kuģim jāatgriežas ostā, jo tas nespētu turpināt cīņu. CIC ir daļa no iemesla, kāpēc Mogami pārvadā apkalpi 90, salīdzinot ar līdz 160 uz salīdzināmiem kuģiem Japānas un citās jūras spēkos. Austrālijas Karaliskajai flotei ir bijušas grūtības, lai pieņemtu darbā un laukā būtu pietiekami daudz jūrnieku, tāpēc apkalpes lielumam var būt faktors izvēlē.
Starp datiem CIC displeji ir video no jebkuras vietas kuģa iekšpusē, lai novērtētu bojājumu novērtējumu, valkājamo sensoru rādījumi (tie izskatās kā sporta pulksteņi), kas baro datus par katra jūrnieka fizisko stāvokli un atrašanās vietu, kā arī augstas izšķirtspējas attēlus no kuģu kamerām.
Japānas amatpersonas atkārtoti norādīja uz Mitsubishi nesadalīto 35 gadu rekordu par jūras kuģu piegādes savlaicīgi. Osamu Nishiwaki, Japānas iegādes, tehnoloģiju un loģistikas aģentūras (ATLA) augstākā amatpersona, žurnālistiem sacīja, ka viņa valdība garantēs savlaicīgu piegādi.
"Mēs, Japānas valdība, garantēsim, ka viss projekts, un visi līgumi notiks gludi, lai projektam nebūtu nekādu kavēšanos," sacīja Nishiwaki. Lai viņa viedoklis būtu pilnīgi skaidrs, viņš teica: "Mēs noteikti varam garantēt savlaicīgu piegādi." Mitsubishi šobrīd katru gadu piegādā divus Mogamis valdībai un paredz, ka drīz palielināsies šo temp.
Interesanta grumba uz kuģa dizainu, kuru ierēdņi šeit atgriezās vairākkārt, ir tā samazinātais radara šķērsgriezums un citas slepenas pazīmes, piemēram, samazināta infrasarkanā un elektromagnētiskā paraksta.
Korpusa un virsbūves saliektie leņķi nedaudz līdzinās slepenām lidmašīnām. Atšķirībā no vairuma iznīcinātāju un fregates, kuģa antena ir apvilkta noapaļotā vāciņā, tāpēc virs radara nav meža. Sistēmas iekšpusē ir modulāras, tāpēc antena, kas, iespējams, ir viena no pirmajām konstrukcijām uz kuģa, kas tiek sabojāta kaujā, var vienkārši noņemt un uzstādīt jaunu, vecākā Mitsubishi amatpersona pastāstīja Breaking Defense.
Mogami klase var piestāt, neizmantojot velkonus un lepojas ar seklu iegrimi - prasību, kas tika veikta pēc 2011. gada cunami, kas sabojāja un aizsērēja Japānas ziemeļaustrumu ostas ar gružiem.
https://breakingdefense.com/2025/07/japa...d-frigate/
"Mēs, Japānas valdība, garantēsim, ka viss projekts, un visi līgumi notiks gludi, lai projektam nebūtu nekādu kavēšanos," žurnālistiem sacīja Japānas iegādes, tehnoloģiju un loģistikas aģentūras (ATLA) augstākā amatpersona Osamu Nishiwaki.
Kolins Klarks 2025. gada 3. jūlijā plkst. 10:20
NAGASAKI-Japāna nekautrējas par savu vēlmi pārvērst Austrāliju par inaugurācijas klientu par savu uzlaboto Mogami frigati, parasti konservatīvajai Aizsardzības ministrijai šonedēļ veicot reto soli, lidojot Austrālijā bāzētos žurnālistus uz Nagasaki, lai palielinātu Mogami spējas.
Žurnālisti trīs dienas tika informēti par kuģa sistēmām, Japānas spēcīgo viedokli, ka IT un Austrālija gūs labumu no vēl ciešākām aizsardzības un rūpniecības attiecībām un faktu, ka kuģu būvētāja Mistubishi smagā rūpniecība ietvers visu programmas intelektuālo īpašumu un sniegtu detaļas un atbalstu kuģiem, kas paredzēti 40 gadu ilgumam.
Kā pazīme par valdības pilnu tiesas presi, Japānas aizsardzības ministrs Gen Nakatani apmeklēja klases 11. kuģa atklāšanu un nosaukšanu un izteica punktu, lai pēc palaišanas ceremonijas pasniegtu savu vizītkarti katram reportierim. (Aizsardzības pārtraukšana, tāpat kā citas tirdzniecības vietas, pieņēma ceļojumu un naktsmītnes.)
Ja Austrālija nopirktu Mogami, tā būtu, Nakatani žurnālistiem sacīja: “Palieliniet uzturēšanu un noturību” Indo-Klusā okeāna reģionā. Viņš un gandrīz visi nozares un valdības oficiālie žurnālisti runāja, uzsvēra, ka šī ir “visu Japānas valdības pieeja”, lai parādītu, cik gatava un apņēmīga Japāna eksportēt savu pirmo galveno ieroču sistēmu kopš pirms Otrā pasaules kara.
Japāna sacenšas ar Vācijas Thyssenkrupp Marine Systems (TKMS), lai pārdotu Austrālijas 11 fregates, kas daļēji iebūvētas, lai aizstātu Austrālijas novecojošos ANZAC klases kuģus. Pirmie trīs no jaunajiem kuģiem tiks būvēti uzvarētāju uzņēmuma valstī, pēc tam Austrālija būvēs nākamos astoņus Austrālijas rietumos Hendersona kuģu būvētavās uz ziemeļiem no Pērtas. Ceturto kuģi var uzbūvēt svešā pagalmā, atkarībā no tā, cik tolaik ir Hendersons.
Pašlaik Austrālijas aizsardzības spēki un ministrija sadarbojas ar abiem uzņēmumiem tā dēvētajā visaptverošā riska samazināšanā, un programmai tuvu esošie avoti sacīja Breaking Defense. Galveno lēmumu - iespējams, šomēnes - pieņems Nacionālās drošības padome pēc tam, kad to informēs Aizsardzības departaments. Tam sekos oficiālais konkursa pieprasījums. Paredzams, ka galīgais lēmums par uzvarētāju ir paredzēts līdz šī gada beigām. Paredzams, ka pirmā kuģa piegāde ir paredzēta līdz 2029. gada beigām.
Viena no Austrālijas prasībām sacensībām bija tāda, ka pretendentiem bija jābūt kuģiem, kurus varēja iegādāties tieši plauktā.
Austrālija nopirktu uzlabotu Mogami versiju, kurā ir 32 šūnu vertikāla palaišanas sistēma, kas dubultotu TKMS sākotnējo piedāvājumu. Tas arī lepotos ar diviem dīzeļdzinējiem, lai nodrošinātu pietiekami daudz spēka sarežģītām pret zemūdenes kara sistēmām, mīnu karadarbību, progresīvo AESA radaru un citiem sensoriem. Tie ir uzstādīti uz lielām gumijas blīves, lai samazinātu vibrāciju un citus trokšņus. Kuģim, kas var tvaicēt lielāku par 30 mezgliem, ir pietiekams diapazons, lai sasniegtu Jibiouti no Japānas. Primāro jaudu nodrošina Rolls Royce MT30 gāzes turbīna.
Starp funkcijām, kuras Japānas amatpersonas uzsvēra, bija kuģa uzlabotais kaujas informācijas centrs (CIC), no kurienes kapteinis pārvaldīs kuģi, ko ieskauj līdz 30 virsniekiem, lai gan parasti to apkalpotu 10 apkalpe. CIC ir zemāka par zemi un to aizsargā to, ko amatpersonas raksturoja kā tanku bruņas, kas prasa ļoti specializētas metināšanas metodes, lai piestiprinātu kuģa struktūru.
Papildu aizsardzības iemesls ir vienkāršs, saskaņā ar Japānas kapteini, kas pašlaik ir atbildīgs par Mogami, un to apstiprina citas amatpersonas: ja CIC ir stipri sabojāts vai iznīcināts, tad kuģim jāatgriežas ostā, jo tas nespētu turpināt cīņu. CIC ir daļa no iemesla, kāpēc Mogami pārvadā apkalpi 90, salīdzinot ar līdz 160 uz salīdzināmiem kuģiem Japānas un citās jūras spēkos. Austrālijas Karaliskajai flotei ir bijušas grūtības, lai pieņemtu darbā un laukā būtu pietiekami daudz jūrnieku, tāpēc apkalpes lielumam var būt faktors izvēlē.
Starp datiem CIC displeji ir video no jebkuras vietas kuģa iekšpusē, lai novērtētu bojājumu novērtējumu, valkājamo sensoru rādījumi (tie izskatās kā sporta pulksteņi), kas baro datus par katra jūrnieka fizisko stāvokli un atrašanās vietu, kā arī augstas izšķirtspējas attēlus no kuģu kamerām.
Japānas amatpersonas atkārtoti norādīja uz Mitsubishi nesadalīto 35 gadu rekordu par jūras kuģu piegādes savlaicīgi. Osamu Nishiwaki, Japānas iegādes, tehnoloģiju un loģistikas aģentūras (ATLA) augstākā amatpersona, žurnālistiem sacīja, ka viņa valdība garantēs savlaicīgu piegādi.
"Mēs, Japānas valdība, garantēsim, ka viss projekts, un visi līgumi notiks gludi, lai projektam nebūtu nekādu kavēšanos," sacīja Nishiwaki. Lai viņa viedoklis būtu pilnīgi skaidrs, viņš teica: "Mēs noteikti varam garantēt savlaicīgu piegādi." Mitsubishi šobrīd katru gadu piegādā divus Mogamis valdībai un paredz, ka drīz palielināsies šo temp.
Interesanta grumba uz kuģa dizainu, kuru ierēdņi šeit atgriezās vairākkārt, ir tā samazinātais radara šķērsgriezums un citas slepenas pazīmes, piemēram, samazināta infrasarkanā un elektromagnētiskā paraksta.
Korpusa un virsbūves saliektie leņķi nedaudz līdzinās slepenām lidmašīnām. Atšķirībā no vairuma iznīcinātāju un fregates, kuģa antena ir apvilkta noapaļotā vāciņā, tāpēc virs radara nav meža. Sistēmas iekšpusē ir modulāras, tāpēc antena, kas, iespējams, ir viena no pirmajām konstrukcijām uz kuģa, kas tiek sabojāta kaujā, var vienkārši noņemt un uzstādīt jaunu, vecākā Mitsubishi amatpersona pastāstīja Breaking Defense.
Mogami klase var piestāt, neizmantojot velkonus un lepojas ar seklu iegrimi - prasību, kas tika veikta pēc 2011. gada cunami, kas sabojāja un aizsērēja Japānas ziemeļaustrumu ostas ar gružiem.
https://breakingdefense.com/2025/07/japa...d-frigate/
"Kā cilvēks, kam trūkst pašcieņas, nav dīdzējs, bet nīcējs, tā arī tauta, kurai nav pašapziņas." K.Mīlenbahs