2020-12-06 10:41
4. sezona misijas īpatnību dēļ ir izvērtusies par reālu gaļinieku. Mēs skrienam, mirstam un atkal skrienam, mirstam un atkal skrienam.
Nu labi, "mirstam" ļoti nosacīti, jo šobrīd, ja vien mums līdzi ir boti un nesanāk pavisam bezizejas situācijas (es uz šo brīdi tādas esmu piedzīvojis apmēram divas trīs), tad spēlētājs (un viņa boti) de facto kļūst nemirstīgi un lai kā tevi arī nesašautu, tā ir tikai sīka neērtība, jo gandrīz vienmēr blakus būs savi boti, kas atkal pacels tevi augšā un varēsi turpināt skriet un mirt
No vienas puses, tāda fīča, protams, ir patīkama, jo aiztaupa ņemšanos ar respauna mašīnām, HALO lēcieniem un tamlīdzīgi. No otras puses, tas nokauj jebkādu reālismu un ieaudzina spēlētājos absolūti pohujismu attiecībā uz to, nošaus viņu vai nē ("ai, boti tāpat piecels augšā") - jo nomirt pavisam (līdz respaunam) var tikai tad, ja visi spēlētāja grupas boti arī ir sašauti un tuvumā nav citu spēlētāju, kas varētu pacelt augšā vismaz vienu. Kas savukārt nozīmē to, ka aizvien mazāka nozīmē paliek plānošanai un veselajam saprātam, to aizstājot ar banālu "nomētāšanu ar līķiem".
No otras puses, ņemot vērā to, cik šī misija labprāt spawno pretinieka bruņutehniku, un ar kādiem spēkiem (un cik ātri) tā organizē pretuzubrukumus pēc zonas ieņemšanas, varbūt ka savādāk tā nemaz nebūtu spēlējama gandrīz principā.
Tādas filozofiskas pārdomas par 4. sezonu salīda galvā.
Nu labi, "mirstam" ļoti nosacīti, jo šobrīd, ja vien mums līdzi ir boti un nesanāk pavisam bezizejas situācijas (es uz šo brīdi tādas esmu piedzīvojis apmēram divas trīs), tad spēlētājs (un viņa boti) de facto kļūst nemirstīgi un lai kā tevi arī nesašautu, tā ir tikai sīka neērtība, jo gandrīz vienmēr blakus būs savi boti, kas atkal pacels tevi augšā un varēsi turpināt skriet un mirt
No vienas puses, tāda fīča, protams, ir patīkama, jo aiztaupa ņemšanos ar respauna mašīnām, HALO lēcieniem un tamlīdzīgi. No otras puses, tas nokauj jebkādu reālismu un ieaudzina spēlētājos absolūti pohujismu attiecībā uz to, nošaus viņu vai nē ("ai, boti tāpat piecels augšā") - jo nomirt pavisam (līdz respaunam) var tikai tad, ja visi spēlētāja grupas boti arī ir sašauti un tuvumā nav citu spēlētāju, kas varētu pacelt augšā vismaz vienu. Kas savukārt nozīmē to, ka aizvien mazāka nozīmē paliek plānošanai un veselajam saprātam, to aizstājot ar banālu "nomētāšanu ar līķiem".
No otras puses, ņemot vērā to, cik šī misija labprāt spawno pretinieka bruņutehniku, un ar kādiem spēkiem (un cik ātri) tā organizē pretuzubrukumus pēc zonas ieņemšanas, varbūt ka savādāk tā nemaz nebūtu spēlējama gandrīz principā.
Tādas filozofiskas pārdomas par 4. sezonu salīda galvā.