[LV|EU] Tornis, 15. sezona, custom misija MCC4
#5
Nu tātad, mums ir vēl viens tests, jau pavisam "kaujas apstākļos" un jauni secinājumi:
  • Kopumā, rīks darbojas un misijas uzģenerējas, servera performance izskatās pietiekoši laba, no tāda aspekta šīs rīks ir gana labi lietojams.
  • Misijas tomēr sanāk visai vienveidīgas, jo īpaši, ja tās spēlē uz tādas mazas kartes kā Stratis, kur tās bieži vien spawnojas vienās un tajās pašās lokācijās.
  • Ir samērā labi jāpārzin frakcijas, kuras lieto, jo ja misiju ģeneratorā pasūta lietas, kādas attiecīgā frakcijā nav (piemēram, pašgājēja artilēriju), tad ģenerators uzspawno vaniļas junitus, bet tas nav pārāk labi.
  • Vājā vieta ir loģistika - nav ērta rīka mašīnu respawnam, taisīt tās caur Zeus interfeisu ir lāpīšanās, nokauj atmosfēru un, ja neveicas frontē, provocē adminu spawnot pārāk spēcīgu tehniku.
  • Ir grūti ieturēt balansu: var viegli iebraukt galējībās "pārāk viegli" (kad pretiniekus var kā šautuvē atšaut no liela attāluma, izmantojot tehnoloģisko pārākumu) vai "pārāk grūti", ja tehniku ņem ne pārāk advancētāku un pretiniekam ir skaitliskais pārspēks.
  • Pēc katras misijas ir jāpārstartē misija, lai "notīrītu" karti.
  • Uz kartes misijas laikā tik un tā notiek daudz nesaprotama: piemēram, pretiniekam bija mīnmetējs, tas būkšķināja izejošos būkšķus teju vai visu laiku, bet atlidojušo trāpījumu bija nemaz vai maz; ok, vienā mirklī mēs piefiksējām gaisā apgaismošanas šāviņus, bet tā bija tikai viena epizode.

Kopumā, pagaidām šo scenāriju noliekam malā ar domu īstenot šī rīka kampaņas potenciālu, kas prasīs zināmu bakstīšanos redaktorā.
Atbilde
« Vecāks | Jaunāks »


Ziņas šai virtenē
RE: [LV|EU] Tornis, 15. sezona, custom misija - hobbit_lv - 2022-12-31 14:54

Pārlēkt uz:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)