2023-01-29 20:45
Nu tad es arī ko pateikšu par vakardienas spēli
Vispirms jāsaka milzīgs paldies Ilgmāram un viņa komandai, kas šo misiju izveidoja. Teikšu godīgi - visu cieņu ieguldītajam darbam, jo tur bija daudz ieguldīts un sastrādāts. Protams, varēja dažas lietas būt korektākas (tas pats respawns, ekvipa pacelšana no trupčikiem utt), bet kopumā bija dikti ok. Kā jau Ilgmārs te rakstīja - ir vēl pie dažām lietām jāpiestrādā un kā teica Hobits, šo modu angliskojot varētu laist tautās
Tagad par torņa dalībniekiem kopējā spēlē.
Sākšu ar to, ka nākamreiz laicīgi modus nokačāšu, jo nebiju iedomājies ka viņi būs tik daudz Bet tas spēli tik dikti neaizkavēja lai nevarētu viņu laicīgi iziet un pabeigt. bet jā, turpmāk pievērsīšu šim vairāk uzmanības.
Un runājot par mūsu torņa dalībnieku sadarbību, varu teikt ka tā bija ciešama. Mans personīgais viedoklis ir tāds, ka ja mēs spēlējam tik daudz cilvēku, vitāli svarīgi uzdevuma izpildei ir komandas darbs. Mods jau tika taisīts lai to izietu kā komanda, nevis katrs spēlētājs individuāli, un diemžēl, šis komandas darbs mums izpalika, neskatoties zu to, ka misiju veiksmīgi izgājām. Darbs komandā veicina arī bardaka samazināšanos, jo bija vakar situācijas, kurās neviens nezināja kas īsti jādara un no kuras puses šauj. Piekrītu, ka TFAR lietošana nedaudz šo brīžiem haotisko situāciju uzlabotu, jo tik daudzi nerunātu reizē Tāpēc domāju turpmāk vajadzētu censties turēties pie spēlētāju sadalīšanas komandās un arī darbošanos tādā formātā. Bija forši, ka mums Baaarda bija tāds kā vada/nodaļas komandieris. Tas palīdzēja vairāk domāt par saviem tiešajiem pienākumiem nevis, piemēram, meklēt kartē kur jābrauc un kas jādara un būtu labi ja varētu būt vairākas komandas, piemēram izlūki, vadības grupa, vienkāršie strēlnieki utt. Bet tad visiem jābūt disciplinētākiem un jāklausa komandierus
Būtu interesanti uzspēlēt visiem kopā kādu no lielajām misijā - Antistasi piem.
Bet kopumā man patika un esmu tikai par šādu lielo spēļu organizēšanu turpmāk.
Vispirms jāsaka milzīgs paldies Ilgmāram un viņa komandai, kas šo misiju izveidoja. Teikšu godīgi - visu cieņu ieguldītajam darbam, jo tur bija daudz ieguldīts un sastrādāts. Protams, varēja dažas lietas būt korektākas (tas pats respawns, ekvipa pacelšana no trupčikiem utt), bet kopumā bija dikti ok. Kā jau Ilgmārs te rakstīja - ir vēl pie dažām lietām jāpiestrādā un kā teica Hobits, šo modu angliskojot varētu laist tautās
Tagad par torņa dalībniekiem kopējā spēlē.
Sākšu ar to, ka nākamreiz laicīgi modus nokačāšu, jo nebiju iedomājies ka viņi būs tik daudz Bet tas spēli tik dikti neaizkavēja lai nevarētu viņu laicīgi iziet un pabeigt. bet jā, turpmāk pievērsīšu šim vairāk uzmanības.
Un runājot par mūsu torņa dalībnieku sadarbību, varu teikt ka tā bija ciešama. Mans personīgais viedoklis ir tāds, ka ja mēs spēlējam tik daudz cilvēku, vitāli svarīgi uzdevuma izpildei ir komandas darbs. Mods jau tika taisīts lai to izietu kā komanda, nevis katrs spēlētājs individuāli, un diemžēl, šis komandas darbs mums izpalika, neskatoties zu to, ka misiju veiksmīgi izgājām. Darbs komandā veicina arī bardaka samazināšanos, jo bija vakar situācijas, kurās neviens nezināja kas īsti jādara un no kuras puses šauj. Piekrītu, ka TFAR lietošana nedaudz šo brīžiem haotisko situāciju uzlabotu, jo tik daudzi nerunātu reizē Tāpēc domāju turpmāk vajadzētu censties turēties pie spēlētāju sadalīšanas komandās un arī darbošanos tādā formātā. Bija forši, ka mums Baaarda bija tāds kā vada/nodaļas komandieris. Tas palīdzēja vairāk domāt par saviem tiešajiem pienākumiem nevis, piemēram, meklēt kartē kur jābrauc un kas jādara un būtu labi ja varētu būt vairākas komandas, piemēram izlūki, vadības grupa, vienkāršie strēlnieki utt. Bet tad visiem jābūt disciplinētākiem un jāklausa komandierus
Būtu interesanti uzspēlēt visiem kopā kādu no lielajām misijā - Antistasi piem.
Bet kopumā man patika un esmu tikai par šādu lielo spēļu organizēšanu turpmāk.