[LV|EU] Tornis, 17. sezona Overthrow WW2
#11
Piemetīšu šeit klāt savas 5 kapeikas.
  1. Secinājums no 5dienas vakara pasākuma: gaļas šturmi noved pie ieroču un munīcijas iztērēšanās. Vakar uz torni ejot mēs jau praktiski reāli sakasījām pēdējās patronu atliekas, priekš K98 mums bija palicis ap 40 magazīnām (ar pašām šautenēm situācija šķiet nebija gluži TIK kritiska, bet arī ne ļoti daudz labāka).
  2. Attiecīgi, līdzīgi kā Antistasi sākumā, vajadzētu mēģināt praktizēt sistēmu, ka mēs no kaujas lauka pārnesam mājās VAIRĀK ieroču un munīcijas, nekā mums bija pirms pasākuma...
  3. Būtu labi, ja varētu saprast, vai mums vismaz izdevās izsist to KP un neitralizēt radiotorni...
  4. Kā jau rakstīju Signālā, cenšamies pieturēties pie shēmas, ka šautenes un to patronas kraujam Ammo kastēs un/vai arsenālos, bet MP40 ar attiecīgo munīciju - globālajā noliktavā, lai ar tām bruņojas pilsētu & Co garnizoni.
  5. Cenšamies nemirt, lai nenonākam pie tā, ka mūsu pilsētas izmirst - tas cita starpā mazina naudas ienākumu resistances kasē un samazina cilvēkresursu, ko var rekrutēt pilsētu garnizonos.
  6. Nezinu, ko ar to lai iesāk, bet mums joprojām ir liels prettanku līdzekļu un sprāgstvielu deficīts...
Atbilde
#12
Savā ziņā esam nonākuši stāvoklī kad Kavala, Kavalas bāze ir jauki sasniedzama, bet organizētības trūkst. Nu es ieteiktu mēģināt šo kampaņu sākt ar Neri ieņemšanu, tad Kavalas bāzi un tad Kavalu. Un tad nikni skaties uz frabriku. Smile
"Kā cilvēks, kam trūkst pašcieņas, nav dīdzējs, bet nīcējs, tā arī tauta, kurai nav pašapziņas." K.Mīlenbahs
Atbilde
#13
No maxP:
J: No kā ir atkarīga vācu karaspēka darbība? Tas ir pārāk aktīvs/pārāk pasīvs.
A: No 2.9.8.0 mod ir jauns algoritms Vērmahta aktivitātes pielāgošanai.
Īsumā, pirmkārt, ir pieejamā personāla ("darba spēka") skaits, kā arī divi iekšējie parametri - noteikts "gatavības" resurss, kas tiek tērēts darbībām, un šīs aktivitātes pieaugums, kas atkarīgs no faktoru kopuma.
Ar kadru skaitu viss ir salīdzinoši vienkārši - ja tā skaits būtiski kritīsies, vācieši organizēs pastiprinājuma piegādi pa jūru un/vai gaisu. Bet, ja tas joprojām nokrītas līdz nullei, personāla rotācija bāzēs un pilsētās apstājas - negaidiet, ka vācieši mierīgi pametīs salu, bet atrašanās vietu būs daudz vienkāršāk.
Lai labāk izprastu darbības mehāniku, man vēl ir jāievieš dažas iekšējās vērtības: piemēram, lai izsauktu zemes atbalsta misiju vācieši iztērē 100 resursu vienības, lai izsauktu gaisa atbalstu - 20-50, lai izveidotu priekšposteni 50, savukārt dažas darbības netērē resursus, bet prasa to klātbūtni vismaz noteiktā vērtībā.
Maksimālā resursa vērtība ir atkarīga no grūtības pakāpes un pretestības kontrolētās teritorijas (jo lielāka tā ir, jo aktīvāka ir Vērmahts) un svārstās no 2500 līdz 4000.
Resurss tiek pakāpeniski atjaunots (apmēram 5-10 minūšu laikā), un pats augšanas parametrs sastāv no trim daļām - pirmā daļa ir nemainīga neliela vērtība no 5 līdz 15.
Otrā daļa ir iekšējais dinamiskais parametrs, kas var iegūt gan pozitīvas, gan negatīvas vērtības, un parāda atkarību no taktiskajiem panākumiem. Piemēram, izslēdzot spēlētāju vai kādu no viņa grupas, šī summēšanas daļa palielinās par 2, bet vācu pulkveža izslēgšana izraisīs kopējās gatavības līmeņa pazemināšanos par nopietnu, līdz pat 1000 gaismas līmenī, kā arī anulēs. šis dinamiskais parametrs. Likvidējot citus virsniekus ar leitnanta pakāpi un augstāk, tas tikai novedīs pie izaugsmes parametra krituma - jo vairāk, jo augstāka ir virsnieka pakāpe.
Trešais komponents ir "gatavības" pieaugums pretošanās aktivitātes dēļ, un tas ir atkarīgs no kontrolēto pilsētu iedzīvotāju skaita, bet ne lielāks par 50, kas tiek sasniegts gandrīz pašās kampaņas beigās, sagūstīšanas brīdī. lielākā daļa salas.
Attiecīgi vidējās grūtības pakāpē spēles fāzē pēc Kavala sagrābšanas vidējais pieaugums būs aptuveni 30 vienības 5-10 minūtēs jeb aptuveni 200-300 stundā, pielāgojot otrajam parametram.
Papildus misijām "gatavības" resurss galvenokārt tiek tērēts operācijām, lai aizsargātu/uzbruktu vietas. Vācieši var tērēt līdz pat 2000 resursiem, lai uzbruktu svarīgai bāzei (konfigurācijā ir iestatīta vietu "svarīgums") – tā ir ļoti nopietna spēku iesaiste, un spēlētājam šādu uzbrukumu būs ļoti grūti atvairīt. Ja "gatavība" būs tuvu nullei, vācieši pārtrauks pretuzbrukumus, un gandrīz nekādi izlidojumi netiks veikti (tas neattiecas uz misijām, kuras sauc par "no ārpuses", piemēram, Ju-88 reidiem, skautu lidmašīnu vai diversantu misijām), taču viņi jebkurā gadījumā mēģinās aizstāvēt vietas, lai gan uzbrukuma "spēks" būs ierobežots līdz 400 resursu vienībām.
Ja Vērmahts uzvar kaujā, tas atgūst pusi no kaujā iztērētajiem resursiem, un otrais pieauguma parametrs tiek palielināts līdz 5. Ja tas zaudē, otrais pieauguma parametrs vai nu samazinās līdz nullei, ja tas bija pozitīvs, vai arī paliek nemainīgs.
Papildus pastāvīgai resursu atgūšanai, ja transporta kuģis ierodas droši (tas ierodas trīs dienas pēc pieprasījuma, kad štābs uzskata par nepieciešamu kompensēt zaudējumus, un pat ja šajā laikā Vērmahtam rodas vairāk zaudējumu, transports lieta atvest to, kas bija pasūtīts), vācieši saņem maksimums 1500 aktivitāšu resursu vienības un, ja nepieciešams, no 100 līdz 200 personālsastāva, un, ja transporta lidmašīna ierodas (tikai Gravijas lidlaukā) - 150 resursu vienības un 32 personālu.

Ja uzskatāt, ka vācieši ir pārāk pasīvi (viņi var pazaudēt transportlīdzekļus kļūdu dēļ), atgūstiet viņu resursus/transportlīdzekļu kopu, kā aprakstīts noderīgas komandās: https://discord.com/channels/64162980307...9404532056
"Kā cilvēks, kam trūkst pašcieņas, nav dīdzējs, bet nīcējs, tā arī tauta, kurai nav pašapziņas." K.Mīlenbahs
Atbilde
#14
Nu tad oficiāli varam paziņot, ka 17 sezona ir beigusies ar interesantām mācībām.
"Kā cilvēks, kam trūkst pašcieņas, nav dīdzējs, bet nīcējs, tā arī tauta, kurai nav pašapziņas." K.Mīlenbahs
Atbilde
#15
Un viena no mācībām ir, ka šī misija katru reizi ielādējas mazliet savādāk. Kad atjaunoja šo misiju, pēc neveiksmīgas 18.sezonas palaišanas, vienu dienu šī misija gāja negaidīti labi, bet otrā dienā jau parādījās cita rakstura īpatnības.
"Kā cilvēks, kam trūkst pašcieņas, nav dīdzējs, bet nīcējs, tā arī tauta, kurai nav pašapziņas." K.Mīlenbahs
Atbilde
#16
2.9.9.0 — iekārtu sistēmas paplašināšana.
Tagad, aprēķinot "aizdomīgumu", tiek ņemti vērā aprīkojuma komplekta atbilstošie elementi.
Jo tuvāk varonis ir atbilstošās Vērmahta vienības standarta izskatam, jo mazākā attālumā viņš tiks "atsegts".
No vienas puses, parasts kājnieks tiks pētīts tuvāk nekā virsnieks, un būs problemātiski tikt tuvāk par 50 metriem, taču ekipējuma prasības ir zemākas - aprīkot var gandrīz jebkuras vācu mugursomas/jakas/ieročus.
Uzvelkot virsnieka formastērpu, uzmanība tiks pievērsta ārējai atbilstībai, un viņa rokās esošā mugursoma uz "pulkveža" jeb ložmetējs, visticamāk, viņu atklās.

2.9.9.0 - Extension of the equipment system.
Now when calculating the "suspiciousness" the matching elements of the equipment set are taken into account.
The closer the character is to the standard appearance of the corresponding Wehrmacht unit, the smaller the distance at which he will be "uncovered".
On the one hand, an ordinary infantryman will be studied more closely than an officer, and it will be problematic to get closer than 50 meters, but the equipment requirements are lower - you can equip almost any German backpacks/jackets/weapons.
Putting on the officer's uniform, attention will be paid to the external conformity, and the backpack on the "colonel" or machine gun in his hands, most likely, will uncover him.
"Kā cilvēks, kam trūkst pašcieņas, nav dīdzējs, bet nīcējs, tā arī tauta, kurai nav pašapziņas." K.Mīlenbahs
Atbilde
#17
Sāksim no rūpnīcas.
Tas bija muļķības, kad šādā pamestā objektā varēja ražot modernus tankus, kas maksā simtiem miljonu. Pašreizējā situācija ir tāda: ir apturēta iekārta, kas pirms neilga laika ar licenci ražoja padomju munīciju un ieročus. Tas joprojām var ražot munīciju, taču ir nepieciešams arī ierocis, lai to ražotu.
Ieroču ražošanai nepieciešams tērauds un koks, kā arī munīcijas sprāgstvielas, kuras var pasūtīt Kavalas ostā.

Arī tai ir jāpielāgo ražošanas līnija pirms masveida ražošanas, lai vienlaikus varētu ražot tikai viena veida munīciju un viena veida ieroci. Kad esat mainījis ražošanu, rūpnīcai ir atkārtoti jāpielāgo ražošanas līnija, un tas var ilgt vairākas stundas atkarībā no preces veida un izmaksām. Un, visbeidzot, rūpnīca tagad ir bāze — tāpēc jums tā ir jāuzņem, pirms kaut ko var ražot.

Ražotnē salūzušos ieročus var salabot automātiski, ja ražošanā nav preču - ieroči tiks ņemti no noliktavas, un remontējot arī tur novietoti.

Atšķirībā no sākotnējā modifikācijas, jums nav tieši jānogādā nepieciešamie resursi rūpnīcā. Varat to vienkārši izkraut savā noliktavā, lai vajadzības gadījumā to varētu paņemt automātiski. Bet jaunās ražotās preces tiks ievietotas kastē netālu no galvenās rūpnīcas ieejas, tāpēc jums tās ir jāpaņem manuāli. Protams, jūs varat izmantot veco veidu un ievietot resursus arī kastē.

Lets start from a factory.
It was a nonsense when such abandoned facility could produce modern tanks, which costs hundreds of millions. The current situation is: there is a stopped facility that not long ago produced some soviet ammo and weapons by licence. It still can produce ammo, but needs a weapon to produce it too.
For producing weapons you need steel and wood, and explosives for ammo - which you can order in Kavala port.

Also it needs adjusting production line before mass production, so you can produce only one type of ammo and one type of a weapon at the same time. Once you changed the production, the factory needs to re-adjust the production line, and it could take several hours, depending on the item type and cost. And, finally, factory is a base now - so you need to capture it before anything can be produced.

The factory can repair broken weapons automatically, if there is no items in production - weapons will be taken from the warehouse, and placed there as well when repaired.

Unlike the original mod, you don't have to bring needed resources to factory directly. You can just unload it to your warehouse, so it could be taken when needed automatically. But new produced items will be placed in the box near the main factory entrance, so you need to pick it up manually. Of course, you can use the old way, and place resources in the box too.
"Kā cilvēks, kam trūkst pašcieņas, nav dīdzējs, bet nīcējs, tā arī tauta, kurai nav pašapziņas." K.Mīlenbahs
Atbilde
#18
Mums spēlē ir radusies smaga problēma - nošauts sarkanais aģents. Tā kā eksperimentāli tika izmēģināts, ka konsoles komandas neiet, tad atliek tikai viens eksportēt un to izdarīt uz win, un atgriezt eksportu jau ar dzīvu sarkano aģentu.


.log   server_4253.log (Size: 4,33 KB / Downloads: 7)

.7z   log.2023.11.20-18.56.rpt.7z (Size: 582,76 KB / Downloads: 5)

.7z   server.vars.Arma3Profile.7z (Size: 355,57 KB / Downloads: 4)
"Kā cilvēks, kam trūkst pašcieņas, nav dīdzējs, bet nīcējs, tā arī tauta, kurai nav pašapziņas." K.Mīlenbahs
Atbilde
#19
Nu te vajadzētu būt seiviem ar augšāmcēlušos padomju aģentu:
.zip   server_save_21_11_2023_22_26.zip (Size: 564,68 KB / Downloads: 4)
Atbilde
#20
Paņemts un palaists.
Nākamā sērija Adleras lidlauks, ar degvielas mucu. Smile
"Kā cilvēks, kam trūkst pašcieņas, nav dīdzējs, bet nīcējs, tā arī tauta, kurai nav pašapziņas." K.Mīlenbahs
Atbilde
« Vecāks | Jaunāks »


Pārlēkt uz:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)