Paštaisīta PvP misija?
#11
Gadās Big Grin Jā, trešdien brīvdiena, piektdien ar lielu varbūtību man kompis nebūs gatavs pilnvērtīgai Armai, līdz ar to es piedāvāju Beta testu sestdien (ja paši savācamies 4+, varam mēģināt izspēlēt jau pa īstam), un ja tad viss ar misiju tehniski ok, tad es sāku jau nopietnāk un konkrētāk runāt ar arma.lv par iespējamo datumu un spēlētājiem.
Atbilde
#12
Iet mums ar šo kā pa celmiem Big Grin Vēl pilnai laimei TS klienta apdeits salauza TFARu, un tā kā TFAR pamatversija vairs netiek uzturēta, nācās pilnībā pāriet uz Betu. Labā ziņa - vismaz izdevās misijā nomainīt šos modus. Notestēju savā galā lāzera dezignatoru - principā strādā, kaut arī ar atrunām.

Lai vai kā, šobrīd visam tehniski vajadzētu vien strādāt, atliek vien pārliecināties, ka arī TFAR Beta strādā normāli.

Aktuālais misijas fails:
.zip   ammo_truck_hunt_tfar_beta.zip (Size: 12,03 KB / Downloads: 29)

Un atjaunotā modliste (salīdzinājumā ar iepriekšējo nomainīts vien TFAR - no TFAR uz TFAR Beta):
.html   ammo_truck_hunt_tfar_beta.html (Size: 6,46 KB / Downloads: 42)
Atbilde
#13
Domāju, ka ir laiks sākt publicēt misijas dokumentāciju, tas ir, aprakstu par to, kas paredzēts, sagaidāms, nepieciešams utt.

Un tātad: misijā piedalās zilie un sarkanie. Katrai pusei ir munīcijas mašīna un papildus līdzekļi (jeb "force multipliers") - zilajiem lidmašīna, sarkanajiem - artilērija. Abu pušu galvenais uzdevums ir atrast un iznīcināt pretinieka puses munīcijas mašīnu.

Zilā munīcijas mašīna atrodas Stratis salas lidlauka teritorijā un nedrīkst to pamest (bet drīkst pārvietoties pa lidlauka (trigera) teritoriju). Sarkanajiem ir aizliegts ieiet lidlauka teritorijā (arī tam ir noteikts trigeris), attiecīgi, zilo munīcijas mašīnu praktiski var iznīcināt tikai ar artilēriju (mīnmetēju).

Sarkanā munīcijas mašīna misijas sākumā atrodas sarkano respaunā Stratis salas dienvidos. Lai sarkanie varētu izmantot savu artilēriju (mīnmetējus), munīcijas mašīna ir jānogādā līdz tiem, lai mīnmetējus pielādētu. Munīcijas mašīna ir viena, ja tā pa ceļam apgāžas, tad viss ir slikti.

Pusēm pieejami spēki, uzdevumi, atbalsts:

ZILIE:
Spēki un nepieciešamās kompetences:
  • Pilots (jāmāk lidot ar lidmašīnu (vēlams mācēt arī nosēsties Big Grin ), pielietot lidmašīnas ieročus atbilstoši norādēm no zemes (lāzervadāmās raķetes, reaktīvie šāviņi, automātiskais lielgabals));
  • Izlūkgrupa (pieejami 8 sloti): komandierim jāprot komandēt savus AI karavīrus - visdrīzāk mēs visus slotus ar spēlētājem neaizpildīsim; kopumā izlūkgrupas spēlētājiem vēlams mācēt izmantot lāzerdezignatoru, kā arī lietot Alive transporta atbalstu (tas ir samērā vienkārši, var iemācīties arī procesā).

Uzdevumi:
  • Izlūkgrupai: atrast pretinieka munīcijas mašīnu un norādīt to kā mērķi lidmašīnai.
  • Pilotam: atbilstoši izlūkgrupas pieprasījumiem, sniegt tuvo uguns atbalstu, vai, īsāk sakot, iznīcināt izlūkgrupas uzrādītos mērķus.

Atbalsts:
  • Respauns lidlaukā;
  • Alive transporta helikopteri (lai lietotu, iekāpt tajos kā pasažierim un tad peles rullīša izvēlnē izvēlēties "parunāties ar pilotu", tad atvērsies interfeiss, caur kuru var norādīt, uz kurieni grib nokļūt; vēlams pēc nokļūšanas galamērķi ar pilotu parunāties vēlreiz un dot komandu "RTB" (jeb "atgriezties bāzē"). Alive transporta helikopteri, ejot bojā, atdzimst bez ierobežojuma.
  • Atdzimstošs virszemes transports;
  • Atdzimstoša kaujas lidmašīna;
  • Atdzimstošas degvielas un remonta mašīnas.
  • Pie respauna ir arsenāla kaste ar noderīgu inventāru (lāzera dezignatori, mugursomas, rācijas, mīnas, spridzekļi utt.).

SARKANIE:
Spēki un nepieciešamās kompetences:
  • Komandiera grupa (komandieris un PGA karavīrs). Komandierim jāprot: komandēt AI karavīrus, vadīt padotās AI grupas caur HC ("High Command") interfeisu, pielādēt stacionāros ieročus, vēlams prast izjaukt stacionāros ieročus, remontēt tehniku, izmantot mīnu detektoru un veikt atmīnēšanu.
  • Izlūkgrupa (6 sloti): izlūkgrupas komandierim jāprot komandēt savus AI karavīrus, jo pastāv risks, ka visus slotus ar spēlētājiem neaizpildīsim.
  • 3 grupas ar AI botiem, kuras komandieris var komandēt caur "High Command" interfeisu.

Uzdevumi:
  • Komandierim: aizvest munīcijas mašīnu līdz mīnmetējiem, pielādēt mīnmetējus, veikt lidlauka apšaudi pretinieka munīcijas mašīnas iznīcināšanai, komandēt 3 grupas ar AI botiem.
  • Izlūkgrupai: aizsargāt savu munīcijas mašīnu, veikt lidlauka izlūkošanu un koriģēt mīnmetēju uguni.
  • Uzdevumus zināmā mērā var jaukt un variēt, galvenais ir nosargāt savu munīcijas mašīnu un iznīcināt pretinieka munīcijas mašīnu.

Atbalsts:
  • 3 AI grupas, kuras komandieris var komandēt caur "High Command" interfeisu;
  • Respaunā ir pieejams virszemes transports nokļūšanai no respauna atpakaļ uz operāciju zonu;
  • Respaunā ir pieejama arsenāla kaste ar noderīgu inventāru (medicīna, munīcija (t.sk. PGA), klusinātāji, nakts redzamība, mugursomas, rācijas, mīnu detektori).

Kas jāņem vērā:
  1. Misija plānojas vairāk kā milsims nekā pašaudīšanās parastā, galveno uzsvaru liekot komponenti "paslēpes un šahs";
  2. Misija notiek naktī;
  3. Spēlētājiem ir pieejama nakts redzamība; sarkano AI grupām - nē;
  4. Misijā tiks izmantots "Task Force Arrowhead Radio (BETA!!!)" radio mods.
  5. Modliste ir publicēta postu augstāk.
  6. Misija nav iecerēta kā 100% simetriska, zilie ir vairāk uzbrūkoša puse, sarkanie vairāk aizstāvās; ja "kaujas apstākļu" tests atklās būtiskas problēmas sižetā (nepieciešamība arī zilajiem ieviest AI grupas, kuras zilo komandieris var komandēt caur savu "High Command", papildus spēlētāju grupas/sloti uzdevumu dažādošanai, iespēja rekrutēt botus utml.), tad šos labojumus varēs veikt jau nākošajās misijas versijās - pie nosacījuma, ka tā būs ejoša un pietiekoši interesanta spēlētājiem.

Misijas norises laiks tiks publicēts atsevišķi šeit pat, sekojiet informācijai Smile
Atbilde
« Vecāks | Jaunāks »


Pārlēkt uz:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)